*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 jeg har bestemt meg får at jeg vil at forloveren min og alle andre näre jenter i familien (mamma,farmor,svigermor og svigersöster) skal ha "samme" design på kjolen. i forskjellig farge. jeg designer kjolene selv:) litt amerikansk kanskje, men jeg elsker ideen!!
blirjegsnartmamma Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Min kjole var kremfarget, med grå\lilla mønster (vanskelig å forklare fargen).. Så min kjære hadde mørk brun dress med tynne tynne lyse striper, kremfarget skjorte og vest med kalvekryss (sånn sjal). Han ble så fin!!!!
Vannmann35 Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Tror vi satser på kjole og hvitt, men ikke bestemt helt enda...
mto2 Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Meinar du min forlovede eller forlovaren min? Brudgomen: bunad Forlovaren min: det vel ho sjølv. Eg betaler evt. litt.
Mamma til verdens beste barn Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 Min kjære skal ha på seg pin striped dress fra Tiger, hvit skjorte og hvitt silkeslips. Blir ca verdens peneste mann tror jeg:) Og bare miiiiiiiin!!
Gurine og gulla Skrevet 8. januar 2008 #9 Skrevet 8. januar 2008 Sjakett, med grå vest og slips...... Kjempe stilig...
2prinsesserogbim Skrevet 8. januar 2008 #11 Skrevet 8. januar 2008 min forlovede skal ha lys dress... det ville han selv og det er jeg gla for... er jo sååååå fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå