Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

idag er jeg på¨syklus dag 9....

på søndag tok jeg el test, og d kom en nesten like sterk strek som kontroll streken.... tok en ny test i går og den var enda sterkere...

tok en ny i dag, men på den kan jeg nesten ikke se streken....

skjønner ingenting jeg... skal jo ikke ha el før søndag tror jeg.... hvorfor har jeg hatt positiv og så negativ allerede nå i syklusen....

noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du får en kort syklus denne gangen? Ikke godt å si. Kan det ha noe med SA'n din å gjøre, eller er det for lenge siden?

Husker iallefall da jeg testet med EL-test (den ene gangen), så var den positiv på dag 12, noe jeg fant overraskende da PP i forkant hadde 32 dagers syklus. Vel vel jeg ble iallefall gravid (selvom jeg mistet i MA). Du får ha noen aktive dager nå. Lykke til!!!

Skrevet

hei

om en syklus er på 28 dager så er gjennomsnittet å ha eggløsning på dag 14. men alle er forskjellig og noen har eggløsning på dag 8 og noen på 22.

tror det er derfor eggløsningstestene er kommet på markedet for at folk skal kunne finne sin eggløsning i sin syklus:-)

lykke til håper det klaffer

Skrevet

syklusen har ikke vært helt stabil etter sa`en... hadde en sa i oktober og syklusen etter den har vært på 30-31 dager....

før hadde jeg alltid 28 dagers syklus...

men d er jo vedldig rart hvis jeg plutselig skal ha en syklus på 22 dager... er ikke d litt lite da.... jeg håper jo at jeg får el til søndag og at den bare har vist feil siden vi bare har hatt sex en dag....

rare greier d her altså.. blir heltsprø jeg...

takk for svar hvertfall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...