Petrine C",) Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Lager alltid det samme, har du en god oppskrift?
Sistah*G07*J09* Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 jeg bruker å lage wok: skjær kylling fileten i biter. bruker chineese wok grønnsaksblanding og go-tan ketsjap-sesam saus. Steker først kyllingen, så tilsetter jeg grønnsakene og så heller jeg over ett halvt glass ketsjap-sesam. serveres med ris eller nudler Veldig godt og enkelt, å tar max 15 min å lage
1 høne i haneflokken-født Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 stek kyllingfilet på panna hele, surr en skive bacon rundt og legg på en stekepanne og legg litt revet ost oppå, gjerne mozzarella hvis du har og litt krydder, ha ris og en saus du liker og gjerne litt salat, knallgoooood
**Frøken84** Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Fajitas, pesto marinert kylling eller kylling gryte=0)
Martin+Mamma Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 kylling pai er kjempe godt:) skjær kyllingen i små biter og stek sammen med noen gode grønnsaker,krydre med salt(ikke hvis det er småfolk som skal spise da),pepper og karri. forstek paiskallet litt med penslet eggehvite.fyll med kyllingmixen,revet ost og egg og melke blanding nam nam!
Petrine C",) Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2008 HAr du en god oppskrift på en kylinggryte?
ml86 og lille prinsen ;) Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 Strimlet kyllingfilet i sursøt saus (med grønnsaker) og ris Kyllingfilet, nudler, stekt champignon og hvitløksbaguetter NamNam, nå ble jeg suuulten...
Ladybug~N&E Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 jeg pleier å krydre og steke de i grillpanne og spise dem sammen med masse salat, båtpoteter og fløtesaus. det er godt det!! kan også bruke bearnaisesaus. like godt! også godt med en kyllingsalat. stek den, avkjøl og skjær den opp og bland sammen med issalat, bacon, pasta, og ev. rødløk, mais, tomat eller det du måtte ønske av grønnsaker/salattyper. server med varme baguetter og gresk dressing. (hvitløksdressing eller thousand island funker også fint for dem som foretrekker det) eller kylling i sweet&sour. stekt kyllingfilet i biter, blandet sammen med et glass sweet&sour. serveres med ris og salat.
smågodt prinsessa Skrevet 8. januar 2008 #9 Skrevet 8. januar 2008 Kyllingfilet, fullkornsris og bretagne saus.. hadde det i går:) kjeeempe godt! Eller så kan du lage bretagne sausen og bruke fløte istedenfor melk, skjær kyllingfilet i biter og la det koke i 2 min.. kok fullkorns penne pasta og legg det i ildfast form.. hell sausen med kyllingen over pastaen.. og dryss litt ost over.. ha det i stekeovnen i 15 min 225 grader.. og server med salat (og brød hvis du ønsker det) .. mmm
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #10 Skrevet 8. januar 2008 2 oppskrifter. 1) fyllte kyllingfileter. Skjær kyllingfiletene på langs slik at det blir en "sprekk" inni dem. Ikke skjær helt gjennom . Fyll med en blanding av finhakket paprika, finhakket løk, olje og hvitløkspulver. Pensle vispet egg over dem. Strø over masse mel og strøkavring. Stek dem i ovnen på 200 grader til de er gjennomstekte. Server med ris og bernaise eller annet tilbehør. Kyllinggryte (utrolig god og enkel!) Skjær kyllingfilet i strimler. stek. Tilsett 1 paprika, 1 løk og 1 tomat i strimler. Tilsett 2 dl utblandet buljong og 2 dl rømme/kesam. La koke littegranne på svak varme. Server med ris.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 8. januar 2008 #11 Skrevet 8. januar 2008 Vil du ha ei god og sunn kyllinggryte? Striml kyllingfiletene og stek de sammen med løk. Ha oppi melk (ca 3-4dl) og kok opp. Ha i en spiseskje tomatpuree, og gjerne en god dæsj rømme. Ha oppi en teskje karri og smak til med litt salt og pepper. Hiv oppi det du ønsker av grønsaker til slutt, og server med ris.. helt nyyyydelig:o)
solemio Skrevet 8. januar 2008 #12 Skrevet 8. januar 2008 Kyllingtacogryte: Del kyllingfilet i biter, stek sammen med paprika, løk, broccoli, squash, gulrøtter, etc. Ha i tacopulver og creme fraiche,- 1 boks creme pr pose pulver, om du skjønner. Serveres med ris og brød NAMMMMMMM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå