Gå til innhold

Hjelp til finne ut av syklusen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått på p-pille (synfase) i litt over ett år nå og kan ikke husker hvordan syklusen min var før jeg begynte på den, men etter det har den vært på ca 28 dager (jeg får mensen på den andre eller tredje sukkerpillen på hvert eneste brett).

jeg begynte å få mensen onsdag 12 desember. (3. sukkerpille) og sluttet på pillene etter dette. Mensen var over ca søndag 16., og mandag 17. skulle jeg begynt på neste brett, men gjorde ikke dette.

Mine spørsmål er mange:

Får mann eggløsning igjen med en gang etter at man slutter? Hva er andres erfaringer med dette?

Pleier mensen å følge samme syklus som den hadde under p-pillene??

Hvilken dato har jeg i så fall fått eggløsning?

Hvilken dato burde mensen komme hvis jeg ikke er befruktet? Når kan jeg teste??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er litt vanskelig å si om sklusen vil være lik, da den er det hos noen men ikke alle...

det du kan gjøre er å måle tempen å føre det inn på fertilityfriend.com...

jeg har hatt ustabile sykluser den siste tiden, men etter en anbefaling begynte jeg å tempe, og føler nå at jeg klarer å holde litt oversikt hvertfall... det va en lettelse på meg... så det kan jeg anbefale..

ang hvilken dato du har el (eggløsning) er vanskelig å si, det kommer an på hvor lang syklus du har... den kommer normalt 14 dager før mens (ikm)...

du kan jo også bruke el-tester om du vil, det gjør ikke jeg for jeg føler det blir å stresse noe som ikke er bra...

håper det var litt til hjelp og at du får flere svar..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...