rigmora :-Oline-: Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Er ikkje mykje av husarbeid eg klare for tida. Kanskje eg klare å samle til en middag til sambuaren kjem heim. Men no driv hunden å stempla små røde flekka over alt,som eg ikkje får vaske vekk:) Sambuar vaske vekk d han ser når han kjem heim, men kjem FORT nye:)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Æsssjjjj!!! Nok en grunn til å ikke ha hund.....
rigmora :-Oline-: Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2008 hehe.. ja d kan du sei:) Men gud so herlige dei e utenom d:)
Dezi Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Ett lite tips som sparer deg for mye vasking: kjøp up and go bleie til hunden, og klipp hull til halen. Veldig greit og bruke de første dagene! Vi venter løpetid her når som helst snart også...
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Har ikke selv, men foreldrene mine har ei som nettopp har hatt løpetid. Hos oss er det kun meg...
Mitzy Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Det finnes jo sånne truser til hunder da. Jeg brukte det på ene min og always truseinnleggene mine:)
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 vi har en ung breton hjemme, han har nettopp kommet i puberteten og er proppfull av testesteron. det er gøy når halve nabolaget har tisper i løpetid, det er isbane utenfor og kynnerne kommer til enhver tid....... :-) men ville ikke unnvært selskapet hans og den fantastiske kosen han fører med seg . det er verdt det!!
fjollefrua Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 kjøp løpebuke. kjøpes i dyrebutikken, koster ikke all verden. 150 kr kanskje. Er strikk som du fester under magen, med borrelås på siden, og hull til halen. Legg inn et truseinnlegg og da er saken løst. Vi brukte det på tispa vår og kunne ikke vært foruten. Er jo snakk om 3 uker bare i halvåret så det burde man orke. Ihvertfall mindre slit enn å tørke ekle blodflekker....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå