litlegullet Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 jeg gir jenta mi eskimo tran. for jeg klarer ikke lukta av vanlig tran. men denne eskimo tranen med tutti frutti smak stinker også. noen med noen gode råd til hvordan jeg kan få vekk lukta på klær o.l.??
gutt 07 + baby 09 Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Et tips. Jeg gir tranen på stellebordet når han er naken og før han har spist. Da slipper du tranen på klær. Bruker også mesoft kluter (10*10) som jeg kjøper på apoteket, da slipper jeg tran farge på vaskeklutene!
litlegullet Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2008 ok takk for svar. før prøve det.. har prøvd å bruke smikke på henne. men den lukter så fælt etterpå. har til og med prøvd å klore den for å få vekk lukta. men nei funka ikke det..
Audacious Angel Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Jeg og tar tranen når han er naken på stellebordet, men jeg gjør det på kvelden for da slipper jeg tran raper i løpet av dagen. Men jeg bruker sånne små sprøyter, da blir det mindre søl enn med skje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå