Gå til innhold

noen som har ammeinnlegg å anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tjukk, tynn, stor, liten, papir, ull eller kanskje bomull??? ikke lett å velge...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innerst:

* avent eller chicco(sistnevnte har jeg enda ikke prøvd, men har en pakke klar)

Ytterst:

* ullinnlegg (ikke for små, for de hindrer deg i å få brystbetennelse, så den burde dekke så mye som mulig)

Skrevet

Jeg har kjøpt chicco sine, og ullinnlegg og ull/sillkeinnlegg. Men tenkte å bruke chicco sine på natten. Har hørt at det renner ofte ned på sidene med de andre. Men skal man bruke begge samtidig?!

Skrevet

hørte noe om at papir innlegg ikke var no lurt hvis en var sår... er dette tillfelle?? kanskje ha ull innerst hvis det er sårt??

Skrevet

Jeg bruke Natusan sine nå før fødselen. De er kanskje litt små, så når jeg har fått og skal amme vil jeg kanskje kjøpe noen større ullinnlegg eller noe.

Fikk råmelk allerede da jeg var 6mnd på vei, så måtte beskytte klærne allerede da..

Skrevet

Tom og Trine ullinnlegg fra Sparkjøp er billige og bra og kan vaskes vanlig i maskin.

Chicco sine er supre fordi de er plast på baksiden og dermed ikke lekker gjennom, men det kan kanskje bli litt tett? (Man kan få sopp og det er grusomt) Men chicco er fint av og til når det er ekstra viktig å ikke lekke. Ellers ville jeg bare brukt vanlige papirinnlegg under ullinnlegg (ullinnlegg holder varmt men suger ikke opp så mye). Brystvortesalve gjør at de ikke klistrer seg fast på såre brystvorter.

Brukte avent melkeoppsamler også i begynnelsen, men det var da jeg pumpa for å bli kvitt melkespreng = ikke en god idé, det øker jo bare produksjonen!

Skrevet

En bruker begge samtidig. Alle jeg kjenner gjør det.

Ellers vil ullinnleggene bli våte(logisk), og da blir trøya di også våt(også logisk)

;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...