ida<3adrian<3 Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Hei alle sammen:) Fødselen har begynt å nærme seg med stormskritt for mange på 3 trimester. Hvordan er fødselsnervene?
rigmora :-Oline-: Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 det føles blanda:) korleis kjem eg til oppleve det heile? men jo d skal bli godt å bli kvitt magen:)
kokosyklus Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Jeg bare går å gleder meg jeg:) Føler ikke at dette er noen ventetid, men forventningstid. Gleder meg til å prøve å mestre smertene og til å oppleve dette sammen med mannen min! Krysser fingrene for at vi ikke opplever noe dramatisk!!
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Det eneste jeg har nerver for er om vi havner i keisersnitt. Håper veldig på en normal fødsel denne gangen også, og dersom vi får det, gleder jeg meg bare! Skal ha med bladet "Gravid", så har mer nerver for det enn for selve fødselen!!!
Heidi30 Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 har en del nerver her ja...husker hvor intenst alt var sist....men prøver å nulle meg ut å tenke at dette skal jeg klare. Men tvillingfødsel blir litt annerledes så jeg også håper jeg slipper keisersnitt...får håpe på det beste...
Fjompeline Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Akkurat nå er nervene helt i orden. Er så tung og lei at jeg bare gleder meg til å bli ferdig! Men det aner meg at jeg trekker det tilbake når det først er i gang, og jeg ligger der og har grisevondt... ;-) Men da er det jo for sent, må bare la det stå til! Blir godt å være FERDIG, i hvert fall! Og møte lille babyen!
Knotten2 Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 Jeg er egentlig veldig rolig. Når først fødselen setter igang, er man jo helt uten kontroll allikevel, så jeg vil ikke bruke krefter på å engste meg for noe jeg ikke vet når skjer, eller hvordan det blir. Har født før, men det sies jo at det kan være totalt annerledes 2. gangen, så vi får bare vente å se:-)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 Hvilke nerver? Forrige fødsel var egentlig ikke så værst, så jeg tar det egentlig helt med ro. En fødsel er så klart vond, men hvordan smertene opplevdes, bare glemmes faktisk.
ohayoo Skrevet 8. januar 2008 #9 Skrevet 8. januar 2008 overraskende avslappet... har gruet meg lenge og vel, men kjente plutselig en dag at jeg gjør egentlig ikke det lenger... Er selvsagt spent på hvordan dette skal gå, har jo aldri gjort det før, men etter å ha fått litt vondter her og der er det helt greit at han kommer snart nå... Tenker på at mange får jo både to og tre barn - og flere til, så det er nok mulig å overleve for en stor pyse som meg også )
snikers Skrevet 8. januar 2008 #10 Skrevet 8. januar 2008 Nervene er fine.Mer opptatt av fødselstilling.skal skrive ønske brev til jordmor nå .
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #11 Skrevet 8. januar 2008 Jeg er såååå klar for ha skikkelig vondt at det nesten er helt absurd. I natt hadde jeg én ri, en eneste en, og jeg lå der og håpet på at det ville komme flere, enda jeg vet så altfor hvor vondt hele greia er...! Pussig egentlig. Så det sier seg vel seg at det er lite fødselsnerver ute og går her...! Jeg ser det står under en eller annen uke på "uke for uke"-oversikten at jordmor Siri er av den oppfatningen at hvis man ikke er klar for å føde, så gjør man det ikke heller; lurer på om det fungerer motsatt vei også, slik at hvis man er klar som et egg, så føder man før?! Lite sannsynlig (i hvert fall av egen erfaring), men det er da lov å håpe!
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #12 Skrevet 8. januar 2008 Jeg gleder meg...! Kiler i magen min når jeg tenker på det! Hehh...enn så lenge ihvertfall; kommer sikkert til å ville trekke meg fra hele skitten når det først er i gang, men pytt... Babyen skal ut uansett - og det er jo helt vanvittig i grunnen; at jeg i det ene øyeblikket ligger og har det for jævlig vondt, mens jeg i det neste har babyen vår i armene mine.. GLEDER MEG SÅNN!
Katrine♥ ~Over terminen~ Skrevet 8. januar 2008 #13 Skrevet 8. januar 2008 Gleder meg masse til fødselen! Klarer nesten ikke vente! ) Blir så stort å endelig få se lille snuppa vår!
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 8. januar 2008 #14 Skrevet 8. januar 2008 Bare gleder meg jeg!! Støtter kokosyklus; dette er ei fin forventningstid=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå