Gå til innhold

Fullmåne idag eller den 20??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker det er rundt 20 for sist gang var julaften :)

Skrevet

ny måne i dag...:=)

Skrevet

Er det sant at flest barn blir født på voksende måne?

Skrevet

Fikk høre at det er fullmåne i dag... Og at mange føder nettopp når det er fullmåne.. Men det er helt sikkert no gammel overtro... Men, men.. Spennende alikevel da ;o)

Skrevet

Den 22 er det fullmåne fant jeg på en kalender nå. :) IKKE IDAG

Skrevet

Jeg så en oversikt over fødsler for et par år siden, og det er definitivt flest fødsler på fullmåne-dager! Enkelte steder i landet vet jeg de har ekstra folk på vakt disse døgnene! Moro!

Skrevet

22. tror jeg. Det blir visst født flere barn ved fullmåne enn ellers, statisktisk sett. Jeg er skikkelig "måne-menneske" (sur og grinete når månen er svart og oppstemt og glad når den vokser og er full :-) så jeg føder vel 22. tenker jeg. Sønnen min ble født på fullmåne (fant jeg ut akkurat nå :-)

Skrevet

Jeg spurte jordmor, og hun fortalte at en natt det var veldig stille på føden satt de å telte fødsler for å sjekke om fullmåne teorien stemte. De kom frem til at det ble faktisk ikke født flest barn på ØSS på fullmåne, men på voksende måne.

Vil det si fra og med i dag og frem til 22???

Isåfall er det helt greit for meg. Vil nedkomme NÅ.

Skrevet

Det jo bare fullmåne 1 gang pr mnd, og sist gang var juleaften, så da må det være rundt 20. da

Skrevet

Sambo har, for evigheter siden, fått for seg at det var fullmåne i dag...så han har hele svangerskapet hatt tro på at dette er datoen. Kan tro han ble skuffet i går, da jeg dobbeltsjekket det og fant ut at det slett ikke er fullmåne i dag - men nymåne. Hehh... han som hadde sagt det på morgenmøtet på jobben i går at "joda - den kommer i morgen, for da er det fullmåne!" Hehh.. Men så vidt jeg kunne se er fullmåne 23.januar - på sambos bursdag. Jeg håper IKKE jeg må gå så lenge...! Nei og nei og nei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...