Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Kan noen spå meg? Lurer på hvilket kjønn, når jeg føder, og om jeg er alene under fødselen... navnet er silje født 271083 Takk på forhånd:)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 kasnkje du må ha fødselsdato til blivende far også, det er 140180
Mamalari Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 får opp gutt.. får opp at pappa'n vil være med.. er det noe med jobben hans som gjør at du er usikker på om du vil være alene? er mye lettere å få oppnår du føder hvis jeg får termin;)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 termin 6 mars 08... Han vil ikke være, og skal ikke være med sier han... At du får opp gutt er spennende, går til ultralud hver 3 uke, og hver gang sier de jente... Men jeg har hele tiden trodd gutt, virkelig spennende:)
Mamalari Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har på følelsen av at han skifter mening etterhvert, får opp at han vil være med.. Men kan jo ta feil.. Blir spennende og se hva som kommer ut da:) Får opp at du vil føde rundt 1.mars:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå