Gå til innhold

Ringte barnehagen i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å si at datteren min ikke kom i dag heller. (hun var ikke der i går,men glemte å ringe å gi beskjed,så tenkte jeg måtte ringe i dag etter å lest den tråden her i går,hehe)

For det første så husket ikke barnehagetanten hvem jeg var når jeg presenterte meg, for det andre hadde hun ikke fått med seg at min datter ikke var der i går og til slutt spurte jeg om vi hadde fått giro for å betale bhg i januar, men det visste hun heller ikke...

Ble litt paff når jeg la på....

Dette er en liten barnehage, med ca 20 barn, trodde ikke vi var så ubetydelige at vi ikke blir lagt merke til..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er hun lite våken hvis hun ikke har fått med seg at jenten ikke var der i går, men det å sende ut giroer? Det er vel styreren som ordner det?

Skrevet

Kankje hun ikke var der i går? Ellers er det jo merkelig at hun ikke har fått det med seg.

Skjønner jo at hun ikke vet hvem du er hvis du ikke sier "hei det er xx, mamman til x".....

Skrevet

Når jeg ringer bhg for å si at sønnen min ikke komme i bhg den og den dagen, så sier jeg alltid navnet mitt og navnet til sønnen min og avd. han går på. Da får alltid avd. vite det, og vet hvem det gjelder :)

Skrevet

De pleier alltid å vite det når jeg bare sier navnet mitt,ivertfall de andre som har tatt tlf, sa jo at jeg var mammaen til xxx når det ble helt stille i andre enden.. ;) Men det er jo sant, er ikke like enkelt å huske navnet på alle mammaene.. Er ikke forskjellige avd i denne bhg..

Skrevet

Ok, da høres det litt rart ut.

Men som hun andre sier over her, kanskje dama ikke var på jobb i går. Men du fikk da gitt beskjed.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...