☆Anonymia☆ Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 LENGE SIDEN jeg har hatt en bedre tv kveld =)=)
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 For ikke å glemme HOTEL CÆSAR! Hehe... skal ærlig innrømme at jeg syntes det er stas at sesongen er igang igjen.
☆Anonymia☆ Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2008 ja fader det glemte jeg =)=) ååååå gjett om jeg skal kose meg ikveld da =)=)
* 5 om dagen * Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 uff ja, er alt for masse å se på i dag....det er også vetrinærer og noe på tv2, husker ikke helt å det heter... egentlig har jeg ikke tid til å se på noe, for jeg skal ha eksamen i morra, og jeg må lese.....
mei&mi + marcus :) Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Gleeeder meg jeg også! Har satt alarmen på tlf for å huske de unge mødrene,hehe... Og er det i morgen Ungkaren begynner igjen??
☆Anonymia☆ Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2008 ungkaren var igår =) hahaa ja jeg gjorde det jeg også,laga huske lapp på mobilen for lenge siden,men fant idag ut at jeg kunne bare slette den for når man er her inne så er det relativt vanskelig å glemme det =)
mei&mi + marcus :) Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 åååneei!!! Var det i går??? Pokkeren og... Derfor er huskelapp grådig viktig!! Jaja,var på jobb på kvelden så hadde ikke fått sett det likevel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå