Gå til innhold

Lett regnskapsarbeid hjemmefra... Noen med erfaringer???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så de søkte her jeg bor en deltisansatt til lett regnskapsarbeid hjemmefra... Timebasert.. Noen med erfaringer?? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde det etter barnet mitt var født.

Reiste til jobb ca annenhver uke for å hente bilagene. Veldig greit, kunne jobbe når det passet meg. Hadde fastlønn.

Skrevet

Hva regnes som lett regnskapsarbeid?? Har god peliing på data og programmer.., men ingen erfaring innen regnskapsarbeid.. Men sto heller ingenting om at man trengte det.., ville bli gitt opplæring for den de ansatte.. Var et lite firma.. Regner ikke med at det er kjempebetalt.. Men hva ca for en deltidsstilling tror du??

Hva gikk jobben ut på i korte drag??

Mange spm.. hehehe.. =)

Skrevet

Jeg tok hele regnskapet for en liten advokatbedrift.

Skrive utgående salæroppgave/faktura, kontering av inngående faktura, føre disse. Se til at salærer blir betalt, evtl skrive purring. Betale regninger. Føre lønninger til de ansatte, rapportere til myndighetene (mva, skattetrekk og arbeidsgiveravgift).

Jeg var ganske godt betalt for det var ikke så mye jobb, ca en helg dag i uken. Fikk 5000 brutto.

Skrevet

Ok... =) Dette var timesbetalt da.. Så da blir det vel helt annerledes.., sto at det passer for studenter.., så tenkte at jeg kanskje skulle ha det som en veldig liten biintekt.. hehe.. Men er du utdannet økonom eller funker det også uten?? Tenker på vanskelighetsgraden av dette?? Fylle ut giroer og dataarbeid er jeg jo kjent med.. Men ikke videre inn i økonomiarbeids-delen.. hehe.. =)

Skrevet

Er siviløkonom, ja. Sjefen min slapp å gjøre noenting ang regnskapet, jeg hadde 2 møter i året med revisor og det var det.

Når det er en studentjobb vil jeg anta at det er ikke altfor vanskelig, særlig når du få ting med hjem.

Skrevet

Ok.. Står at ønskede kvalifikasjoner er enkle regnskapskunnskaper eller noe erfaring.. =) Får se om jeg søker da.., regner ikke med at jeg er aktuell siden jeg ikke har erfaring i det hele tatt bortsett fra bra datakunnskap... =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...