Gå til innhold

Noen som har peiling på Egenandelskort???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har glemt å levere inn egenandelskortet fra 2007!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er d noe å gjøre med det??? Bare jeg taper over 1400 kroner nå vis jeg ikke kan levere d inn nå :( ! Og sambo har eget,jeg aner ikke hvor mye han taper!

Vi trenger sårt de pengene akurat nå:(

Er d virkelig for sent å levere de inn nå?

Jeg gruer meg for å ringe Nav å spørre,så jeg spør dere først...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du kjøpt medisiner og hatt legebesøk for 1400 kroner i fjor så blir resten gratis ut året, men det er ikek penger du får tilbake.

Skrevet

hvor mye over grensa har du brukt da?

Skrevet

Er det sånn at du har brukt 1400 kr over det taket som egenandelskortet viser? Eller er det sånn at du har brukt det beløpet som står oppført på kortets fremside? DEt er bare penger OVER den summen man får tilbake.

Skrevet

Grensa er på 1660,jeg har brukt litt over 1400 over d! Så de 1400 kronene skulle jeg egentlig hatt tilbake,men kan d være for sent?

Skrevet

Altså de tingene som er oppført for mer enn 6 måneder siden tviler jeg du vil få tilbakebetalt for, men det er bare og dra og levere det inn så forteller de deg jo hva du får evnt ikke får.

Men du skulle jo hatt frikort for lenge siden så kan hende noe går tapt.

Skrevet

Hvis jeg får tilbake d som er innen 6 mnd,får jeg ca 1000 kroner.

Jeg har en kvittering inne på apoteket som jeg har glemt,den er på litt over 100 kroner.

2976 kroner og 30 øre har jeg brukt tilsammen utenom den kvitteringen som er på apoteket i løpet av hele året!

Innenfor de siste 6 mnd blir d 922.50 + litt over 100 kroner som er på den kvitteringen som er på apoteket!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...