madde på pergo Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Bare noen tanker fra meg som sitter på jobben og håper på at jeg er gravid:) Jeg hadde IKM i går, og menssmertene har meldt seg:( Husker ikke hvordan dette var sist jeg var gravid, men har dere som har vært gravide opplevd å ha de samme menssmertene? Selv om dere ikke har fått mensen? Synes det er litt rart at jeg ikke har fått mensen enda!, siden jeg pleier å få det den 7 hver eneste mnd! Håper.....
Dotten Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Jepp Husker godt at jeg hadde typiske menssmerter og murringer. Var flere ganger at jeg var sikker på at NÅ kommer mensen, men den kom ikke Får håpe det er sånn i ditt tilfellet også Lykke til!
AlleGodeTingErTo Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Spennende! Ta en test så finner du det ut:) Men hvis du sier du får mensen den 7 hver mdn har du jo faktisk ikke helt like sykluser, siden mndr har litt ulik lengde.
2prinsesserogbim Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 ja hadde vanlige menssmerter da jeg ble gravid, det hadde jeg gjennom hele svangerskapet også da mensen skulle vert om jeg ikke hadde vert gravid da...
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Ja, på meg kjennes det helt likt ut!! Lykke til:-)
babysjuk82 Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Er vanli og få de samme symptoman som mensn. Menssymptoman kommer uansett.om en er gravid eller ik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå