Prish Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 mange fantasifulle forslag her i dag. Hva er det fineste ordet å bruke?
meg & to små vampyrer Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Fineste? Tenkte jeg skulle kalle det noe teit heretter. Kan ikke bli teitere enn de etablerte hvertfall... skal vi se hva er reglene? Hmmm, noe med pels, noe man kan putte ting i eller noe slikt...? Å ha noe i "ovnen" kan få ny betydning? Rottereiret? Bjørenhiet eller bare hiet? Alt blir jo ekkelt bare man tolker nok. ha ha
Prish Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2008 Ha ha ha Rottereiret er jo passe vulgært!
Lykke*Li Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Dåse Høne Mus Skrævsylte (menn har derimot fleskesverd) Dorthe Himmelriket Grotta
Trollemor og snuppa! Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Jeg synes DÅSA er utrolig morsomt.. Og "ribba høne" når man er glattbarbert! )
meg & to små vampyrer Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 Ja, sant:) Hufsa synes jeg var bra også da. Krydderkrukka?
petite fleur Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 Fineste er ikke noe morsomt;-) Jeg sier fjåsa eller gamla, ha ha......En kompis av meg kaller vagina for Randi, synes det er så komisk;-D
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #9 Skrevet 8. januar 2008 Hehe Jeg kan mange ord for vagina, ja. Er fra Nord-Norge, jo Og de er så stygge at jeg vil ikke nevne de her...
Prish Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. januar 2008 Glufsa er jo ganske ekkelt... Dåsa er morsomt. jeg går for ribba høne!
Northernlights Skrevet 8. januar 2008 #12 Skrevet 8. januar 2008 .........kaller den fremdeles bare for "tuskeluska",jeg.. Synes det er et greit ord =o) Ikke at jeg snakker for mye om den, men må jeg,så er det det ordet jeg bruker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå