Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg vært på min første kontroll hos jordmor. Jeg var veldig spent på forhånd, så jeg trodde blodtrykket mitt kom til å være skyhøyt. Men nei da =) Blodtrykket var helt topp, urinprøven helt fin, vekten har gått litt ned, symfose-fundusmålet viser at vi antakeligvis venter 1 baby og vi fikk høre hjertelyden! Jeg har en spire i magen som lever og har en kraftig og sunn hjertelyd!!! Woooohoooo =) Samboeren min (som forøvrig ble veldig rørt da vi hørte hjertelyden) fikk ta opp hjertelyden med telefonen sin, så nå kommer vi sikkert til å høre på det igjen i kveld =) Og om litt over to uker, 24.januar, skal vi på ultralyd =) Jeg tror jeg skal sprekke av glede her jeg sitter =) =) =) *JUBLE*

Dette var virkelig en herlig opplevelse!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh så spennende!

Vi skal til lege neste uke. Og da håpe jeg vi skal få høre hjertelyden, gleder meg!! Dette er jo så moro :)

Litt spent på om det er en eller to.... Har fått så stor mage, men det er visst vanlig med nr2. Men tenker på det alikevel... he he he

Lykke til!

Skrevet

så gøy da:))

bra alt var tåpp med dere begge da:)

skal til legen på torsdag og håper på hjertelyd jeg også...

selv om det blir alene,kjempe gøy med barnefar som kjører lastebil slike ganger ja....:s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...