**Håper** Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har nå tatt Wild Yam kapsler i 1 uke. Har hørt at man IKKE skal ta disse før EL, men etter EL. Lurer så på hva det kan hjelpe på en befruktelse med å ta dette etter EL.. Noen som vet???
perle* Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 jeg begynte å bruke disse mnd jeg ble gravid. sammen med 1 sink tablett. jeg begynte å ta disse noen dager etter at jeg hadde siste mens. og frem til jeg fikk en anelse om at det hadde virket. ødela ikke noe for EL her. =) kan jo legge til at vi hadde prøvd i nesten 2 år med å bli gravide. tilfeldighet, eller wild yam?? =)
**Håper** Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2008 Åååå, nå ble jeg helt rørt av å lese det du skrev. Først masse gratulerer med graviditeten og endelig klaffet dere etter 2 års prøving. Så du bl gravid akkurat den mnd du tok Wild Yam ja. Jøsses. Forrige pp tok jeg Wild Yam gjennom hele syklusen, men det funket ikke for meg. Men da fikk jeg høre at Wild Yam ikke skal tas før EL for det kan motvirke EL. Hmmm. Men det funket jo for deg. Kjempe bra:=)
**Håper** Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2008 Jeg tar trankapsler og multivitaminer også. Tenkte på dette med sink.Det er jo sink i disse multivitaminene, men tok du ekstra sink i tilegg da?
perle* Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 ja, jeg ble anbefalt det da jeg kjøpte wild yam. husker ikke helt her, men mener jeg tok 2 wild yam hver dag. morgen og kveld. tok sinken sammen med den på morgenen. tok også eple eddik den mnd. hehe! vet ikke om det har noe å si. =)
**Håper** Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2008 Oii, ja da skal jeg prøve sink i neste pp. Tar 2 Wild Yam kasler om dagen. Har liksom ikke trua på at jeg blir gravid denne gangen heller. Selv om vi har hatt sex hver dag siden mensen var slutt og fram til dag 13-14. Og etter det måtte min kjære reise...Håper ikke EL har vært forsinka.
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 får en tak i wild yam på apotek eller? vært moro å prøvd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå