Gå til innhold

Kanskje blir det snart min tur : )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ønsket meg barn lenge, men fordi samboeren min ikke har følt seg helt klar, har jeg ventet. Vi har reist, kjøpt hus, utdannet oss, fått gode jobber, og levd livet. Lysten på barn har kommet og gått i flere år, særlig etter at tvillingsøsteren min fikk en jente for 2,5 år siden... Nå har vi imidlertid snakket ordentlig sammen om det å få barn. Jeg har bedt ham gi meg et svar, og sagt at jeg vil prøve å bli gravid så snart som mulig. For første gang føles det ut som om han er ordentlig på gli... Han har alltid sagt at han ønsker seg barn. Hmm... Jeg håper virkelig at han sier at vi kan begynne å prøve... Tanken på barn er nesten altoppslukende, og jeg føler at alt er tilrettelagt... Jeg vet jo at vi har et godt liv uten barn også, og at det uansett ikke vil ta mer enn 1-2 år til vi prøver uansett...men alt i meg higer etter et barn. Vanskelig å beskrive... Jeg og samboeren min har kjent hverandre i åtte år nå, og er henholdsvis 26 og 27 år... Vi har våre problemer, er ikke akkurat forelsket lenger etc men vi har mye å bygge på.... Jeg føler bare at hvis han vil vente lenger kommer ting til å føles litt "meningsløst". Muligens dumt av meg... Noen som har noen råd? Kommentarer? Uansett ser jeg positivt på det nå, og håper at det blir min tur neste gang : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...