Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Hvor ofte skifter dere bleie på barna deres? Da hovedsaklig de som er rundt 10 mnd.. Ett par damer satt å snakket om dette på ett senter i dag og hun ene skiftet bare 2-3 ganger om dagen.. Selv skifter vi vel ca 5 ganger om dagen. Pluss eventuelle bæsjebleier som kommer innimellom.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Da Daniel var 10mnd skiftet jeg sikkert opptil 10ganger. Men så bæsjet han utrolig mye også da.
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Minstemann på 1 år skifter jeg nok minst 5 ganger på, ja.
meg & to små vampyrer Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Vi har pleid å ha en regel om at vi skifter tiss hver 4/5time og bæsj utenom:) Blir noen ganger i døgnet da ja:)
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Aner ikke jeg. Skifter ved behov, det har vi gjort lenge, knekten her er halvannet år nå. Skifter alltid før vi drar bort noen steder, og kjenner på bleien når det passer seg sånn. Sjelden han tisser gjennom bleien, har hendt noen morgener og når jeg har glemt å legge til tissefanten i bleien *kremt*. Bleia var tørr, men det var ikke bodyen og longsen....
Adalis Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Da vesla var rundt ti måneder skiftet jeg tissebleier 2-3 ganger om dagen. Morgen, middag og kveldstellet. Bæsjebleier utenom, derfor jeg skriver 2-3, for middagsstellet var ofte med bæsj. Altså en gang om dagen da, hvis jeg ikke regner med faste stell. (Og ja, jeg sjekket om bleien var bløt og tung, og var den det så skiftet jeg! Men ikke etter en liten skvett!)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 Skifter på morgenen, formiddagen, ettermiddagen og kvelden og bæsj utenom. Det bllir 4-5 ganger i døgnet det:-)
wirre;o) Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 Jeg måtte liksom le litt av dette innlegget. Jeg hadde panikk for å bli en av de som snakket om bleieskift og gulpekluter, hvor store eller små størrelsene på Lindex er, hvorfor barn ikke bør få sukker og hvor mye det er vanlig at en baby bæsjer.. Og nå er jeg alikevel der! Ja ja, noen kameler må en bare svelge... Jeg er allerede oppe i tre skift alt i dag:o)
tre_prinsesser Skrevet 8. januar 2008 #10 Skrevet 8. januar 2008 Lar det aldri gå mer enn 4 timer imellom hvert skift her, unntatt på natta da
☆Anonymia☆ Skrevet 8. januar 2008 #11 Skrevet 8. januar 2008 min er 9 mnd og jeg skifter vel 4-5 bleier om dagen,mer om det er bæsj..
Honningmelon Skrevet 8. januar 2008 #12 Skrevet 8. januar 2008 Jenta mi er 13 mnd, og jeg skifter etter behov. Noen ganger 5 ganger pr. dag, andre ganger mindre.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 8. januar 2008 #13 Skrevet 8. januar 2008 Jeg bytter vel ca 4-6 pr dag. Inkl drittbleier. han tisser seg ikke så veldig ut og bleiene er ikke fulle når jeg tar de, enten det er kun tiss eller begge deler. Mini er 8 mnd da...
Gjest MyIian Skrevet 8. januar 2008 #14 Skrevet 8. januar 2008 4 ganger - altså til hvert stell. hvis hun bæsjer skifter jeg med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå