dame81 Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 hei er det fler en meg som sliter veldig med og bli gravide etter og har gått på p-sprøyta??
Firefly77 Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Vet ikke... Jeg tok siste sprøyta i oktober, og skulle da tatt en igjen nå i januar, men den tar jeg ikke... Så får vi se om det går fint eller om jeg sliter veldig. Sist fikk jeg mensen igjen ca 4 mnd etter at jeg tok siste sprøyte, og ble gravid 3 mnd etter det, men det er langt fra sikkert at vi er like heldige denne gangen. Har litt vondt i magen når jeg tenker på det, for jeg vil så gjerne bli gravid med en gang, men jeg kunne ikke risikere å bli gravid før pga jobben, derfor sluttet jeg ikke på p-sprøyta før nå. Krysser fingrene for oss begge to.
Nemi:) Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 1eg har akkurat begynt på 2 pp så litt tidlig for meg å si men typisk at nå som jeg er klar som bare det så funker det ikke... Men håpe håpe o krysse fingrene!! Tror du p-spr. har en innvirkning på at du ikke har blitt gravid? Hvor lenge har du prøvd? Jeg skal ALDRI ta den igjen ihvetfall! Etter 7 år er det nok..
dame81 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2008 okey jeg gikk på p-sprøyta i 1år og vi er inne i 22pp nå. så jeg håper det snart er vår tur. begynner og bli smått lei kan man si. hehe
kattungen Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Jeg fikk 1 p-sprøyte ved en feiltagelse da jeg lå på sykehus, grrrrrr. Og den varte i 11/2 år, først da kunne jeg måle EL (brukte EL-tester hele tiden). Og da tok det bare 3-4 pp så var jeg gravid. Har lest at den kan sitte i opptil 2 år, men det er jo selfølgelig veldig individuelt, jeg hadde nok veldig uflaks. Men ble jo fort gravid etter det, da:D Lykke til, jenter! Prøver på nr 2 nå, derfor henger jeg her igjen:)
Bianca85 Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Jeg tok siste psprøyte mai 06. Så det har gått treigt. Det er vanskelig, når man har ett ønske om å bli gravid
lille nina*Mamma til tre+spire Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 hei! det tar tid men til slutt blir man gravid...jeg tok min siste sprøyte i juni 05 og ble gravid i aug 06,hadde da gått på sprøyten i 6år..Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå