Gå til innhold

Avføringstabl og amming??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet noe om dette? Må jeg til legen? Det står at ved amming skal en rådføres med lege. Men det er jo mange etter fødsel som får avføringsmiddel selv om de ammer. Har ikke klart og gå på do på et par dager og føler meg så oppblåst og tung no men må jeg virkelig på legevakten for å gå på apoteket og kjøpe tabl?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da ville jeg prøvd de tyggetablettene du får i helsekost/vita, tror de heter frukt og fiber eller no, for de er bare konsentrert fiken og lign, som man tar på kvelden m 2 glass vann, så skal ting ordne seg neste morgen!

kan kombineres med amming, siden det ikke er legemiddel, det er bare som en super effektiv sviske! ;)

har aldri hatt bruk for de selv, så jeg kan ikke si hvor effektive de er, da! men jeg har smakt på en, og de smaker godt! (hvis man liker tørka frukt,da!)

(jobba i helsekost for en del år siden, og husker at vi solgte mye av denne, så den har nok noe futt i seg!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...