Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 jeg skal ut og må da ha med mme for første gang. lurer på hvordan dere gjør det? spør vel noen på en cafe om de kan varme? men hvor lenge skal jeg be dem varme?
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Bruker å ha litt vann oppi flaska (kokt avkjølt), målt opp pulver i uringlass (sånne små prøvebeger) og varmt kokt vann på termos. Så er det bare å helle oppi riktig mengde vann fra termos og oppi flaska og til slutt pulveret
Mamsen og lillegutt Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har kokt vann i flaskene. Altså varmt,så har jeg de oppi en thermobag fra avent. Har med pulver som jeg blander i når han skal spise. Holder vel varmen i 3-4 timer....
"husmor"med lille Nora Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 du kan spørre på kafe om de kan varme den. det gjør de helt sikkert.. eg har 180ml vann og da pleier den å stå ca 45sek i mikroen. så har eg pulver i en liten boks med.
Snuppelurene Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Vi har alltid flasker i kjøleskapet klare med riktig mengde kokt avkjølt vann. Avent har noen fine "posjons - bokser" hvor det er plass til 3 posjoner pulver. På kafeer er det ike noe problem. Mikro eller vannbad gjør susen!
Marius og Jonas! Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Jeg bruker hovedsaklig "reise-NAN" som jeg kaller det, når vi spiser andre steder enn hjemme. "Reise-NAN" er NAN sin ferdiglaget MME i små kartonger, nesten som juicekartonger. Du får dem i 2 varianter, NAN1 som er for de under 4 måneder, og NAN2 for de over 4 måneder. Det er 200ml i kartongen, og da bruker jeg å få melken (i flaske) varmet i micro på cafeen i ca 30 sekunder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå