melis123 Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Heia:) Har 2 barn på 5 og 4 år. Den ene skal ha en stor mandeloperasjon + ta en polypp som er 4 x så stor som vanlig. De i b.hagen sier at gutten må være hjemme i 2 uker e operasjonen pga infeksjonsfare. Saken er den at jeg for en tid siden bestilte bill til Disney On Ice for oss i Spektrum (er jo ganske kaldt der, eller hva?) og det er på den 8.dagen e operasjonen. Operasj.dato ble fremflyttet. Hva ville dere gjort? Noen med erfaring fra sånn operasjon??? HJELP!
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 sønnen min opererte i sommer både mandler og polypper, og det gikk veldig bra! han var i fin form dager etter, var overlykkelig for å få spise så mye is han ville:) hehe tror det går bra med disney on ice på dag 8, min sønn var hvertfall i god form! du får se ann litt hvordan han har det.. men jeg vil tro det går bra! kle på han godt!
melis123 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2008 Tusen, tusen takk:) Har fått hørt et par skrekk-historier så nå har jeg gått til innkjøp av is, div supper, "baby-mat" ++..gruet meg egentlig litt, spes da jeg hørte at jeg måtte "våke" over han de 3-4 første døgnene e operasj...Hvordan i alle dager skal man klare det da? Uten søvn? Jeg har jo ett barn til også-..Man kan jo ikke sette tannpirkere på øyelokkene.. Det går vel bra! Tusen takk for svar!
Honningmelon Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Bare et spørsmål her... hvorfor skal dere operere? Og hva slags undersøkelser ble gjort for å se polypper? Skal snart til spesialist med eldste min på 4 år pga snorking/tung pust om natta.
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 det er værre for mamma enn for barna;) hehe jeg tok sønnen min i sengen min de første nettene, og passet på å gi han paracet hver 6 time så han ikke skulle få smerter, også om natten. bare lurte inn en stikkpille.. hihi han fikk flytende paracet etter noen dager, og spiste brødskiver dagen etter operasjonen. dette går kjempe bra! han var slapp etter narkosen, fikk ikke i han noe den dagen, kun drikke og is, men han kastet det opp.. vi skal også på disney on ice 18 januar:) kos dere masse! og lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå