Gjest Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Vi har en stor stellekommode som vi tenker at vi ikke skal bruke denne gangen, men heller kjøpe oss et sammenleggbart lite stellebord til det lille badet vårt... Noen som har erfaringer om dette?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 stellematte oppå vaskemaskinen om dere har det... det skal vi ha- fått tips av mange andre om det. har stort bad selv, men er så upraktisk innredet at vi fant ut vi ikke kunne ha stellekommode...
tertilus Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Har en handy sambo som har bygd et stellebord rundt vaskemaskinen vår. Vi har nå tre hyller (innmaten fra et kjøkkenskap på Ikea) ved siden av med en plate som er festet over vaskemaskinen og hylla. Superpraktisk, spesielt med tanke på at badet vårt maks er 4 kvm.
skimre Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/20045205 dette har vi, har vært i bruk i snart to år til førstemann, og jeg er kjempefornøyd:o) kjøpte en annet stelleunderlag på brio, syns ikke noe om det oppblåsbare til Ikea, men men, smak og behag;o) søstern min og en venninne har også kjøpt dette så det kan anbefales, billig er det også;o)
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Vi har kjøpt det til 199,- på ikea. Skal skjære det til for å få plass. Kjøpt en litt hyggelig stellepute, siden bordet er i det kjipeste laget. Men det funker, og har lagringsplass på undersiden.
ohayoo Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Vi har også kjøpt på ikea, men det til å henge på veggen http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/87503410 Det er ikke så veldig fint, men vi har ikke så veldig fint bad heller så greit nok... ;o) Det fungerer som det skal i alle fall, en venninne var og testet det her om dagen.
blirjegsnartmamma Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 Dette liker jeg også.. Så på det på Ikea, selvom vi ikke er gravide enda Ellers liker jeg andre typer som kan dyttes opp mot veggen, eller inn i skap. Sparer masse plass, og så de hadde flere typer..
Celine02 Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 Jeg hadde stellebordet på barnerommet sist, noe som funket veldig bra. Hadde vask på rommet, men den brukte jeg nesten ikke i det hele tatt. Det er bare å lage noen ferdige vaskekluter med vann og legge i en pose, så holder de seg hele dagen. Ellers brukte jeg våtservietter uten parfyme. Det er veldig deiling å ha stor stelleplass, så jeg har gått for samme løsning denne gangen.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #9 Skrevet 8. januar 2008 Jeg kjenner noen som har slik som henger på veggen, som bare løftes opp når det ikke brukes, den kan jo f.eks henge over do, da er den jo minst i veien. Dem er lette å slå ned også, selv med barn på armen
Sunniva78 har to små Skrevet 8. januar 2008 #10 Skrevet 8. januar 2008 Brio sitt vegghengte virker veldig bra! Har sammenlignet det med IKEA sitt, og vi valgte å kjøpe Brio. Det er mere solid, og har masse mere oppbevaringsplass. Har hengt det opp nå, og det virker veldig kurant! (Følger med stellematte)
ingrid-84 Skrevet 8. januar 2008 #11 Skrevet 8. januar 2008 hvis du har badekar, så finnes det en type stellebord som skal stå oppå dette. stellebordet har badebalje under stellematten, og propp/slange, slik at du bare slipper babyens badevann rett ned i badekaret. skal være lett å flytte ned på gulvet dersom du selv skal bade/dusje... har kjøpt dette selv, men har ikke satt det sammen eller prøvd det ennå.. kan sees bl.a. på babyshop.no, men selges også andre steder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå