Mockanin Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 måtte i barnebursdag til min manns niese så det var jo den feiringen. Hun hadde egentlig bursdag dagen før.
jordbærsjokolade Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Meg og kjæresten (nå mannen min) på en kjempkoselig restaurant på Kreta:)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Kaffe og kaker hjemme hos oss med nærmeste familie og venner. Jeg var gravid både på sambos og min 30 års dag. Så det ble ikke mye feiring gitt..
katty Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2008 Er det vanlig å ha full fest? Hører at det ikke er vanlig før man fyller 40 osv....
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Hadde fest med 15 venninner hjemme. Var stille og rolig med hjemmelaget gryterett og drikke. Synes det var kjempe koselig.
wirre;o) Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har nå vært i to skikkeligfestivitas30årslag, jeg. Og skal i ett nytt ett nå i februar. Det har vært alt fra grilling av en hel gris på en koie ute i skogen med 40 gjester (yngste på 15 og eldste på 85) til 3-retters middag med påfølgende grisfyll hjemme hos jubilanten, da riktignok bare med 25 gjester. Og det i februar blir 20 mann og gryterett på lokalet. Så her, eller iallefall i vår omgangskrets, er det normalt å ha kalas når en fyller 30.
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 Hadde en baby på 3 mnd da, så det ble bare rolig familiebesøk.
Mamman til AM&JS Skrevet 8. januar 2008 #9 Skrevet 8. januar 2008 Leid lokale 250 mil fra der vi bor...(altså skal ha festen der jeg kommer fra) for at flest mulig av mine venner kan komme... Invitert til fest med lett bespisning og drikke til maten, kaffe og likør, et par kaker.. Thats it..så blir det en fest til langt utpå morran regner jeg med.. Gleder meg..
Dotten Skrevet 8. januar 2008 #10 Skrevet 8. januar 2008 Hadde maaaange gode venner på besøk (ca 20 stk). Flere var gravide så det ble ikke fuuuuull fest, men passe Noen ble småfulle/fulle, men ingen "slossing". He, he. Hadde catering (snitter), hjemmelagede kaker, snop, drikke, litt varm mat osv. Alle koste seg! Var trangt men siden kjøkkenet var ribbet for bord og stoler, så hang mange der inne, når de måtte bevege seg litt rundt Hadde langbord som gikk fra stua og inn i spisestua Koselig altså! Ellers hadde jeg overraskelsesfest for ei venninne et halv år før. Det ble også veldig vellykket.
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #11 Skrevet 8. januar 2008 Jeg og mannen min tilbragte min 30årsdag på araberhester i Sinaiørkenen, langt vekk fra turistmaskineriet. På kvelden spiste vi i en beduinleir mens vi så solen gå ned i ørkenen. Det var meget bra
Thunderstruck Skrevet 8. januar 2008 #12 Skrevet 8. januar 2008 Vi hadde ikke 30 årsdag siden vi giftet oss det året vi fylte 30:-) Så da brydde vi oss ikke om det.
LivetErEnLek Skrevet 8. januar 2008 #13 Skrevet 8. januar 2008 Vi var gode venner som fylte i løpet av samme mnd. Hadde leid lokale, koldtbord, vin og øl til maten, taler, sanger, kaffe kake/aveck og dans (et lokalt band som spilte) og drinker til morgenen. Var vel ca 70 gjester. Full fest og veeeeldig morro :-)))
r r r Skrevet 8. januar 2008 #14 Skrevet 8. januar 2008 Familiebesøk som aldri ville gå hjem - svigerfamilien gikk hjem etter et par-tre timer, men ingen av mine. Og jeg lå på senga og grein! Fordi de ikke ville gå hjem! Hører med til historien at eldstemann på dette tidspunktet var 9 dager gammel, jeg hadde hatt ks og var temmelig sliten men ville invitere allikevel. Eldre og klokere som jeg er nå ville jeg kanskje ventet noen uker eller bare droppet det...
*Rutletutt* Skrevet 8. januar 2008 #15 Skrevet 8. januar 2008 Først og fremst ble jeg fridd til:o)))) Var høygravid med nr to, så det ble ikke en heidundrande feiring for å si det sånn....men det passet meg i grunn veldig godt;o) Samlet familien og gikk på Peppe`s og hadde kaker og kaffe hjemme hos oss etterpå - helt perfekt:o)
Vimsaaa Skrevet 8. januar 2008 #16 Skrevet 8. januar 2008 Men hvor mange uker før ville dere ha sendt ut innbydelsen?
engajente Skrevet 8. januar 2008 #17 Skrevet 8. januar 2008 lå på barsel med en veldig nyfødt liten gutt. så ikke så mye feiring
mams-til-tre Skrevet 8. januar 2008 #18 Skrevet 8. januar 2008 Jeg og min mamma feiret dagen samtidig ( hun ble 50 da ) Vi leide ett stort lokal, og inviterte hele familien ( minus barn da ) og alle våre venner, og hadde en skikkelig fest. DET var utrolig moro, og en dag vi aldri vil glemme. Familien snakker enda om hvor gøy vi hadde da!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå