Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 ...? Jenta mi på snart 4 mnd virker utilfreds om dagen! Jeg tror(!) at ho får nok mat..ho spiser lenge og godt, og av og til kommer overskuddet opp igjen.. Men vi prøver å aktivisere henne hele tiden, for etter10-15 min blir hun sutrete og grinete.. Er ho sulten?¨ Er dette en fase rundt denne alderen? Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Jenta mi var sånn da hun rundet tre måneder, og så da hun rundet fire måneder igjen. Stilte spørsmål her inne, og mange hadde opplevd det samme. Har noe med utviklingsfaser å gjøre. Jeg oppdaget imidlertid at jeg ikke hadde tolket signalet helt. Hun hadde rett og slett behov for mer søvn. La henne mer på dagen, og da ga det seg. Men de krever jo også mer mat på det stadiet, det gjorde min, så du kan jo prøve med mer mat også og se hvordan det går. Må rett og slett bare prøve seg fra. En annen ting: De dobler tannkjøttet sitt på denne tiden for å ta imot tenner, og det kan klø litt. Dentinox er greit å ha i hus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå