stitch1 Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Hva er abortrisikoen når man er kommet over 18 uker?? Hadde en dårlig start med blødninger, klarer liksom ikke helt å tro at dette skal gå bra. Er 18+4 idag, har sett fosteret på UL, alt bra! Jeg må slutte å bekymre meg tror jeg...Noen i samme bås?
mamman t o.a Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 jeg er også utrolig negativ hele tiden... tenker at det er sikker gått galt ol. tror det kommer av at alle symptomene er borte,og at jeg ikke lenger føler meg særlig gravid.. skal på kontroll igjenn på torsdag,håper og få høre hjertelyd i da... er da i 16+2.. var noen som sa at etter hjertet hadde begynnt og slå var sansyneligheten veldig liten for og miste.
stitch1 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2008 Får virkelig håpe det! det blir sikkert bedre når man merker liv!
mamman t o.a Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 ja,det tror jeg... man blir jo så bekymret før man merker det er noen der inne:s men som regel er det jo ikke noe galt... men når man sitter og leser om alle farer ol,så er det vel ikke rart man blir litt bekymret... men velger og tro alt er bra med både min og din spire... så får vi tro at våre lille snart vil begynne og merkes bedre:)
2 fine små Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Jeg vil gjerne anbefale litteratur av Gro Nylander, hun omtaler svangerskapet paa en mye mer opploeftende og flott maate enn det problemfokuset man ofte moeter her inne... =o) Med all respekt for problemer som er reelle altsaa. Noen bloedninger i starten av svangerskapet er ikke noedvendigvis en daarlig start, det er mye mer vanlig enn det man tror. Jeg bloedde godt i 5 dager uke 5 med datteren min. Aldri siden og hun er en super jente, resten av svangerskapet var helt topp og foedselen ok. Saa du er nok ferdig aa bloe tenker jeg. Lykke til begge to, haaper dere finner glede ogsaa i svangerskapet. Jeg har mistet noen ganger, og som sagt et barn. Jeg bestemte meg for aa ikke tenke negativt, som f.eks. "bare 20% av mine svangerskap blir barn" eller annet som jeg jo KUNNE tenke paa dersom jeg valgte det. Jeg tenker at jeg faar barn, at jeg er gravid og at alt forhaapentligvis gaar fint. Noen faa ganger klarer jeg ikke aa vaere saa positiv, men den beslutningen om aa IKKE skulle fokusere negativt, har hjulpet meg i hvert fall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå