Gå til innhold

Angående pappapermisjon..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det helt klin umulig å få overført den til mamma nå? Jeg fikk det med minste nå, men noen sier at de er blitt enda strengere på det nå?

Min mann har ingen mulighet for å ta permisjon, han vil gjerne være hjemme med ungen, men han kan ikke være alene pga av at han har en jobb som gjør at han plutselig må avgårde. Og han kan ikke ta fri, han driver firma selv, det er bare meg og han der. Og jeg er bare kontoransatt.

Jeg vil jo ikke ha barna mine i barnehagen før de er 1 år vertfall, må kanskje bare ta babyen med på jobb jeg da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt tilfelle noen vet noe om det :)

Skrevet

Ring NAV der du bor.... Lykke til

Skrevet

du må søke og vise til dokumntasjon på at pappa ikke kan ta permisjonen. det gjorde venninna mi. hun overtok pappapermen

Skrevet

Takk for svar :) Da får vi søke og ringe alle plasser vi kan også krysse fingrene :)

Skrevet

Ikke for å ødelegge gleden, men har hørt at man sjelden får overta permisjonen med grunnen at far er selvstendig næringsdrivende. Må være mer tungtveiende som at far er syk e.l.

Skrevet

Høres jo litt spesielt ut da, når han driver firmaet og du jobber der.. Da vil jo din jobb falle bort om han ikke jobber? Jeg ville definitivt gått for å få overta, om tilfellet er sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...