Gå til innhold

Endelig en "slankekur" som virker!! Jeg er så happy!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg trives kjempegodt!

Begynte i forrige uke med å legge om kostholdet mitt. Spiser ikke snop, og chips. Har ikke sukker i te/kaffe, og har sluttet å spise fett.

Spiser mange skiver med rugbrød med magert pålegg på hver dag. (En og en skive, så jeg holder forbrenningen i gang)

Drikker flere liter vann, og spiser frukt om jeg har lyst på noe godt. Har laget mange porsjoner med stekt laks-ris- og grønnsaker som jeg har i frysen hvis jeg har lyst på litt middag. Youghurt og knekkebrød- sandwich til mellommåltider.Bruker reductol kosttilskudd, og drikker coffee- slender kaffe.

Også går jeg til jobben.

Har fått vanvittig med energi, og har gått ned 1,2 kg på en uke! Men det beste av alt er at jeg kan bruke endel av de klærene som jeg ikke kunne bruke før! Bare på en uke! Angrer litt på at jeg ikke begynte å måle meg med en gang. men men.

Jeg er mye mer fornøyd enn jeg har vært det siste halve året!! :D

(Gikk opp 5 kg på ferien i sommer, + 3 kg til på ferien i høst. Tilsammen 10 kg siden jeg var fornøyd for 1,5 år siden...)

Måtte bare fortelle dere dette, jeg er så stolt! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjente jeg ble litt misunnelig no ja.

hmmm får vel starte hardkjøret selv snart .... (kanskje :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, ikke sant! :) Er som regel ikke så mye som skal til, bare vilja er der! :)

Har gått ned 6 kg på litt over 1 mnd selv, og er meget happy med det! :o)

Skrevet

6 KILO?? Hva har du gjort? Det er vanvittig mye da :)

Jeg har planer om 10 kg på 4 måneder. he he :)

Redd jeg blir avhengig av dette, kjenner at jeg faktisk ikke har lyst på sjokolade og usunn mat lengre. Helt utrolig for å være meg.

Skrevet

så flink du er =)=)

wow...imponert =)

hva er reductol ?

hvilken youghurt spiser du og hvilket knekkebrød ?

hvordan laga du middagene ?? =)=)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

det er lite, i forhold til hva jeg kunne tatt av om jeg ikke sprakk hele tiden... :(

Går på ketolyse :o)

Skrevet

Reductol er et kosttilskudd som jeg har kjøpt på helsekost. De første fem dagene tar man to tabletter, etter det er det en.

Bakpå pakken står dette: Reductol kan dempe appetitten, virke stabiliserende på blodsukkernivåetog balansere omsetningen av fett.

Damen i butikken sa at det får forbrenningen til å øke og får kroppen til å ta av fettreservene.

Jeg spiser yoplait 0,1% youghurt, og de knekkebrød sandwichene som du kjøper i to pakning på butikken. (Wasa knekkebrød med kremost)

Middagene er egentlig bare fullkornsris, amerikansk grønnsaksblanding, og stekt laks med basilikum, kajennepepper og salt. Stekt uten fett. Evt kyllingfilet.

Har lagt det i solo plastbokser (Rema 1000), og puttet i frysen.

Spiser honningmelon med youghurt på til kvelds :)

Skrevet

Sluttet å spise fett??? Da bør du tenke deg nøye om. Fett er noe av det viktigste kroppen trenger. Umettetfett, som er i bl.a nøtter

Skrevet

Jeg har prøvd coffee-slender kaffe, og den tar effektivt bort all lyst på søtsaker. Hadde ikke trodd at det skulle være så effektivt, men det var det, he, he.

Skrevet

coffee slender = psykisk årsak til at du ikke har lyst på søtsaka?

Skrevet

Tror ikke det, jeg pleide alltid å spise noe kjeks eller sjokolade til morgenkaffen, det har jeg ikke lyst på mer. Og huset er "fullt" av sjokolade.

Jeg prøvde sinktilskudd mot søthunger en gang, men det virket ikke på meg (eller var det krom, husker ikke hva det var, men det skulle være så effektivt mot godtetrangen).

Drakk ikke coffee-slender i julen, men det virket da også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...