Gå til innhold

Gallesten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde tre kraftige anfall i helgen, det siste varte og rakk. Tok fem timer før det gikk over. Ingen ville gi smertelindring heller, så jeg ringte føden selv da anfallet var over og spurte hvordan jeg skulle forholde meg hvis det kommer igjen. Fikk beskjed om at de ga paralgin forte ved anfall hos gravide, og at dette var ganske så ufarlig. Nå er ikke det det første jeg tar om jeg får et nytt anfall, men det er ganske betryggende å ha det i hus, tilfelle anfallet drøyer. For jeg må bare si at etter dette gruer jeg ikke lenger for fødselen! Har født før, vondt og langvarig, men du har i alle fall pauser mellom riene. Dette var bare hinsides intenst i timesvis, uten opphold, uten hvile, kraftige brekninger og oppkast...fy fillern! Så nå er min fødselsgru kurert!

Men nå er det to dager siden jeg har spist ordentlig mat, har levd på rett i koppen. Er så redd for å få et nytt anfall. Noen som har noen råd om hvordan jeg skal komme i gang igjen med mat etter dette? Vet jo at maten skal være fettfattig, men føler liksom at alt stopper opp. Jeg kan jo ikke leve på suppe og vann i ukesvis..har enda drøyt fem uker igjen før poden kommer!

Hjelp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...