tinef84*høygravid* Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 jeg har en liten gutt på 12 uker som strever veldig når han skal bæsje.. han tar i så veldig at hvis han nettopp har spist så kommer all maten opp igjen.. det står ut av både nesa og munnen hannes.. synes det er veldig ekkelt når det står på for gutten blir kjempe redd.. er det noen som vet om jeg kan gi han noe for at det skal bli lettere? og er det vanlig at man gulper så mye?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 prøv med litt malt blandet ut i vann.. det hjalp på min lille tass, da han strevet med å få bæsja.... viss du ikke ammer kan du gi han det i mme.. ville snakket med hs om de sprutbrekningene han har... viss de kommer jevnlig kan det være det er noe med lukkemusklaturen i spiserøret... lykke til:)
Minnimor ü Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Noen barn gulper veldig mye. Noen sprutgulper også. Så lenge de følger vektkurven sin så er det normalt. Prøv å bland malt i melken. Hvis du ammer kan du blande malt i kokt vann. Gi det med liten skje når det er avkjølt til romtemperatur. jeg har prøvd det med stor suksess.(1 ts malt pr dag) Sikker på at han har hard avføring? Det er normalt at det går mange dager, oppimot 14 dager, mellom hver avføring når de er så små. jeg ville kanskje ringt helsestasjonen og spurt litt der. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå