Gå til innhold

Lønn barnehage assistent??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ligger en normal lønn på der? Jeg skal på intervju om to dager og vil vite hva jeg kan forvente. Vet det er foskjell på alder og ansenitet, men en gj.snittslønn???

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg hadde, uten nevneverdig ansinitet (fordi den gjelder fra fyllte 18 år, okke som hvor lenge man har jobba før det) 199.000 i grunnlønn

Skrevet

Hva blir det i timelønn da?

Skrevet

Mannen min har ca 125 kr timen, assistent....han har ingen utdanning innen barnehage eller noe....

Skrevet

tjener litt over 200000, har ikke så mye ansenitet

Skrevet

jeg jobbet litt som ringevikar uten utdanning og fikk 130 kr timen ..

Skrevet

Privat eller komunal barnehage? Og hvordan fikk du såpass mye?

Skrevet

dytt

Skrevet

Ok, tusen takk... Så et sted mellom 120 og 130 kr pr time, hvis jeg skal jobbe deltid da? Jeg har noe utdannelse innen barn og ungdom, men ikke helt ferdig.

Skrevet

dytt så de med den gode lønna over kan dele info:)

Skrevet

er dette alvorlig?

tjener de som passer på våre dyrebare barn 200.000?

det er jo latterlig.

skjønner at førskolelærerne tjener mere men uansett. barnehagene er jo fulle av flinke assistenter (etter min erfaring)

Skrevet

Ja, det er veldig dårlig betalt om man er assistent og tilkallingsvikar f.eks.

Skrevet

jeg har fast jobb i bhg som jeg har permisjon fra nå.. hadde 199 000 i året, frem til mai, da steg lønna til 208 500 i året.. dvs sånn ca rundt 115 i timen eller noe? ikke sikker.. hvordan i huleste tjener man 130 kr uten utdanning? privat da eller?

Skrevet

Jeg tror tariffen i de kommunale ligger på 111 nå? Men lurte på hvordan hun over fikk 130 selv...

Men je vet jo at min bror uten noen utdannelse får 145 som assistent i barnehage, vikar er han og det er i oslo.. Er ikke lønna litt høyere der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...