Katrine♥ ~Over terminen~ Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Har hørt at man kan smøre litt morsmelk rundt brystvortene hvis de er såre, og at det skal hjelpe.. Men så leste jeg i et innlegg her at man kan løsne opp i nesen til babyen med morsmelk også...?!? (må innrømme at jeg måtte lette på smilebåndet da jeg så for meg åssen det gjøres.. dytte puppen oppi.. *baretuller*). Hvordan gjøres dette da? Er det andre ting man kan bruke morsmelken til?? Er jo ganske enkelt og lett tilgjengelig da...
isprinsessan Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 He he.. synes jeg ser det for meg:-) Men det stemmer det at morsmelk kan brukes til både brystvorter og tett babynese. Jeg tok bare å klemte ut litt melk så jeg fikk på pekefingeren min og da dryppet jeg den inn i nesa hans. Funket kjempebra. Du finner nok en teknikk. Hendte jeg klemte ut i et glass först også dyppet jeg fingeren oppi. Lykke til:-) (ooops, på besök fra 2.trimester.)
Lille`mor & lillebøll Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Morsmelka kan brukes til masse. Du trenger ikke dytte puppen nedi trynet på ungen,klem ut lit melk i et lite glass... Tett nese øyekatarr osv,helt genialt:=)
TussiLussi Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Jeg brukte melka til begynnende øyekatarr og det funket som bare det. Bare tok sats og spruta på, jeg...hehehe...
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 ei venninne brukte faktisk morsmelka på seg selv også. Hun var forkjøla, gjorde det samme som hun gjorde med barnet - snuste det opp i nesa - og hun blei frisk fortere enn svint! Prøvde å overtale mannen til å gjøre det samme, men det gikk ike hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå