Gå til innhold

Morsmelk kan brukes til så mangt....????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at man kan smøre litt morsmelk rundt brystvortene hvis de er såre, og at det skal hjelpe..

Men så leste jeg i et innlegg her at man kan løsne opp i nesen til babyen med morsmelk også...?!? (må innrømme at jeg måtte lette på smilebåndet da jeg så for meg åssen det gjøres.. dytte puppen oppi.. *baretuller*). Hvordan gjøres dette da?

Er det andre ting man kan bruke morsmelken til?? Er jo ganske enkelt og lett tilgjengelig da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he.. synes jeg ser det for meg:-)

Men det stemmer det at morsmelk kan brukes til både brystvorter og tett babynese. Jeg tok bare å klemte ut litt melk så jeg fikk på pekefingeren min og da dryppet jeg den inn i nesa hans. Funket kjempebra. Du finner nok en teknikk. Hendte jeg klemte ut i et glass först også dyppet jeg fingeren oppi. Lykke til:-)

(ooops, på besök fra 2.trimester.)

Skrevet

Morsmelka kan brukes til masse.

Du trenger ikke dytte puppen nedi trynet på ungen,klem ut lit melk i et lite glass...

Tett nese øyekatarr osv,helt genialt:=)

Skrevet

Jeg brukte melka til begynnende øyekatarr og det funket som bare det. Bare tok sats og spruta på, jeg...hehehe...

Skrevet

ei venninne brukte faktisk morsmelka på seg selv også. Hun var forkjøla, gjorde det samme som hun gjorde med barnet - snuste det opp i nesa - og hun blei frisk fortere enn svint!

Prøvde å overtale mannen til å gjøre det samme, men det gikk ike hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...