Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Noen som har erfaring med denne? Er jo en smule billigere enn de på utstyrsbutikkene.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Like grei som alle andre ammeputer:=) Har den selv og flere har prøvd den av meg..... Vis du syns den er for ``full`` av kuler kan du bare tømme den litt.... Mye billigere enn de på barnebutikker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå