Forvirret - Har fått Waldemar! Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Hei alle sammen! Lovte jo at jeg skulle oppdatere fra sykehuset, og nå har jeg endelig fått PC'n på nett osv. Lille Waldemar kom med keisersnitt den 4. januar klokken 10.54. Han var 2138 g tung og 44 cm lang. Han lå de første par dagene med en såkalt CPAP for å få litt pustehjelp, og har sonde for å få mat i seg. Men nå puster han helt fint selv :-) Han er med andre ord en kjempesterk liten fighter. Han måtte ligge med UV-lys i litt under et døgt pga gulsott, men det var bare koselig. Han lå godt pakket inn i bobleplast og hadde store briller på! Nøt tydeligvis varmen, for det var ikke noen sure miner. Alt er vel med oss begge. Vi blir nok på sykehuset en stund, for lillemannen skal lære å spise osv. Alle her på avdelingen er helt fantastiske! Jeg har fått en seng ved siden av Waldemar, og kan ligge både her og på barsel så mye jeg vil. Pappa'n kan også være her hele tiden hvis han har lyst. Jeg kommer nok med flere oppdateringer etter hvert, og regner også med å chatte med flere av dere i løpet av de nærmeste dagene! Masse klemmer fra meg!
Knotten2 Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Oi! Det var tidlig! Gratulerer så mye med lillemann! Lykke til videre!
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Så flott at det går så bra!!! Kos dere masse med den lille gutten, og masse lykke til framover!
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Gratulerer så masse!!!!! Har spurt både på skravlesiden og på chat'n om noen hadde hørt noe fra deg, var så sinnsykt spent jeg vet du. Og nå var det deilig å lese at alt har gått så bra, og at lille Waldemar har det fint. Jeg lagde en lykke-til-tråd til deg på skravlesiden torsdagskvelden før du skulle føde, og det var flere som ville ønske dere lykke til Gleder meg til å se deg på chat'n, så jeg får høre alle detaljer om hvordan det gikk Kos dere masse!!!
Forvirret - Har fått Waldemar! Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2008 Tusen takk for koselige gratulasjoner! Har masse å fortelle! Blant annet at vi antagelig kommer med på noe som heter "tidlig hjemmeopphold" allerede i neste uke! Det betyr at vi kommer hjem med sonde og det hele, men at vi får besøk av sykepleier annenhver dag samt ved behov fra vår side. Det er kjempekult og kjempeskummelt, og vi gleder og gruerVi kommer til å få mer info om dette i løpet av de neste dagene. Det er jo en del ting vi skal kunne før de tør å slippe oss hjem, hehe. Waldemar koser seg i sengen med varmeteppe og får maten direkte servert via sonde. Her mangler man ingen ting, nei! Han har temperament, og sier fra når han ikke er helt fornøyd med tingene. Det gjelder spesielt ved full bleie, og ved bleieskiftene i seg selv.. hehe. Man skal ikke styre for mye med ham ennå... Men det er jo ikke så rart egentlig. Han skulle jo helst ha ligget inne i magen i en stund til... Kommer snart på chatten, og skal lete etter den hyggelige lykkeønskningen! Masse klemmer fra oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå