Sunniva78 har to små Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Hadde egentlig siste dagen min på jobb i dag, og skulle bare til JM før jeg skulle tilbake på jobb igjen. Men nå hadde blodtrykket mitt steget mye siden sist, så fikk ikke jobbe mere nei... Måtte pent dra hjem. Skal ta nytt blodtrykk torsdag, og til da skulle jeg bare slappe av. Men ellers var alt bra, lillegutt har festet seg godt og langt nedi bekkenet, noe som er veldig betryggende!! Så nå sitter jeg her da, og det har vel egentlig ikke gått opp for meg at jeg ikke skal på jobb igjen på leeenge...!!!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 kan jeg spørre hva hvor høyt blodtrykket var? legen min er også litt bekymret pga blodtrykket mitt... intr å se hva dere andre har i blodtrykk...
Sunniva78 har to små Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har lagt på 70 i undertrykk hele veien, men i dag hadde det steget til 90. Jeg har jo hatt veldig fint blodtrykk til nå, er vel derfor JM ba meg være littt på vakt når det har steget såpass... Hva har du da?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har stort sett ligget på 110/70 og 120/80 frem til jul, men like før jul var bldotrykket på 140/80 og nå har det vært 130/80 og 135/95 på de siste målingene.... Jeg målte det senest igår... Og da synes legen det var litt høyt igjen (135/95). Men leverte en hjemmeeksamen igår, så skylder på det er i uke 38+2 så kjenner at jeg er litt sliten...
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 95 er høyt. Jeg hørte 90 er grensen på at legen begynner å reagere.
tarante - keisersnitt 29/1 Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Jeg fikk målt undertrykk på 100 og 108 ved to forskjellige målinger i går, og da fikk jeg blodtrykkssenkende medisin med en gang og beskjed om å flate ut på sofaen i nærmeste fremtid...
Sunniva78 har to små Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2008 Ja, det er nok best å ta det på alvor. Jeg skal måle på nytt hos legen torsdag, samt ta kontakt med sykehus dersom jeg får andre tegn på svangerskapsforgiftning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå