Galskapens overhode Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Har termin ca 5 mndr før bryllupet skal stå.. Babyen er ikke planlagt og bryllupet er bestemt at det skal stå.. Jeg tror ikke dåpskjolen vil passe gutten hvis han skal være 5 mndr når han skal døpes.. Ville det vært rart å holde festen for ham samtidig som vi holder bryllupsfesten? Er mange som må reise laaangt 2 ganger på kort tid hvis vi skal holde 2 fester..
Tredje bolla i magen :) Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Går jo an å ha en uformell hjemmedåp og ha stadfesting av dåpen i kirka når dere gifter dere...
Phantom´ Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Ville droppa bekymringer om kjolen og gått for felles seanse under vielsen. Har selv vært tilstede på en slik seremoni. Kjekt. Først vielse, og deretter dåp. Så får jo dåpsbarnet til og med gifte foreldre... da blir sikkert kirka glad...
Trulte76 Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 hadde gjort som Phantom. Heller lånt en annen dåpskjole som passet.. For jeg hadde nok endten hatt dåp og selskap eller bryllup og dåp i et. For litt av vitsen på en dåp er jo å se barnet bli døpt synes jeg da..
Galskapens overhode Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2008 Men, døper de barn i kirka på en fredag da?? Trodde de kun døpte på søndager jeg..
hemmelig :) Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Vi giftet oss og hadde daap samtidig. Var ikke noe problem det. Vi gjorde det slik at mannen og storebroren bar daapsbarnet inn, satte seg og saa gikk jeg inn med pappa etterpaa. Saa var det vel en salme foer vi doepte mini,ny salme , saa var det vigsel. Vi gjorde det i den rekkefoelgen fordi vi oensket hovedfokuset paa bryllupet,at naar det vi var "ferdig gift" saa skulle vi snu og gaa ned kirkegulvet sammen. Det var en veldig fin opplevelse og en flott dag Anbefales paa det sterkeste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå