Gå til innhold

Uke 2 IKM`ere, jeg har syndet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg testet i dag. ALT for tidlig!

Har ikm på torsdag....eller kanskje fredag. Og i det siste har jeg hatt såååå mye stikkinger i magen. Utfloden min pleier også være brun på dette tidspunktet før ikm, men det er den ikke. Hadde bare noen lyserosa flekker i den for noen dager siden.

Så i dag når jeg slo på bim klarte jeg ikke la være...så jeg gikk ut og tok den testen jeg hadde, og den var selvsagt negativ! DUST!!!!

Har bestillt meg nye tester nå, håper de ikke kommer før på torsdag..hehe...

Hvordan går det med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var kjedelig, men det er nok bare for tidlig :) jeg har trua! Jeg har ikm på lørdag og jeg klør etter å teste, men skal prøve å la vær. huff, har billigtester liggans, så jeg klarer sikkert ikke å holde meg helt til lørdag! Jeg har ømme pupper (de ser nesten litt større ut) og stikking i magen. hadde litt lyserosa/brunt i utfloden på søndag, vet ikke hva det var, men håper på at det kanskje kunne være en festeblødning.

Har du mye symptomer?

Skrevet

masse stikkinger i magen + unormalt søvning (men det kan jo også være årstiden)...ingen ømme pupper da..det pleier jeg forsåvidt å ha noen dager før ikm, men ikke denne gangen!

Ja det er vanskelig å holde seg når man har tester i hus. Du får bare glemme at du har de...hehe...

VI får håpe at denne stikkingen og rosa utfloden er sikre tegn, i såfall er vi begge gravide :o)

Skrevet

skjønne godt at du ikkje klarte å vente å ta testen. hadde gjort d samme om jeg hadde hatt en i hus.

de to siste nettene har brystene mine vært ganske ømme..

har også hatt litt vondt i magen. bruker kun å ha mens smerter dagen før menstrasjon, hvis jeg ikkje husker altfor feil..

i d siste har jeg sovet ca 9 timer pr natt, vanligvis bare 7.

itillegg til dette fryser jeg noe helt j........ når kvelden kommer.. hjelper ikke hvor mye jeg kler på meg. i natt hadde jeg lue, pulsvarmere av ull, to ullsokker, ulvang termoundertøy og d gikk lang tid før jeg sovnet..24 grader inne og -2 ute, så d skulle være varmt nok. ingen andre som fryser og d bruker ikkje jeg å gjøre heller og ihvertfall ikkje mer eller mindre i strekk i 14 dager..

ellers så klarer jeg ikkje å løsrive meg fra bim sidene.. jeg er helt hekta. suger til meg info herifra. er jo i min første pp så jeg vet ikkje så mye fra før..

håper at resultatet på testen kun var negativ fordi du tok den for tidlig.. vi har jo ikm torsdag begge to.. skal prøve å vente til fredag før jeg tester om ikke tr er kommet til da..

lykke til med ventingen...

Skrevet

hehe...må le litt av deg, ser det for meg med full opp-pakkning. Men spørs om det blir baby hvis du kler så mye på deg når du skal legge deg med din mann ;o) hehe...

Men frysebyger er jo et tegn da...så det er lov å håpe mye her. Min bestevennine er 5 uker på vei, og på nyttårsaften måtte hun låne sokker og trøyer av meg for hun var frøs så fryktelig.

Jeg er 75% sikker på at jeg er gravid denne perioden, men er veldig redd for at tanta skal komme og så blir jeg sååå skuffet igjen.

Saken er jo den at jeg pleier å merke en uke før at nå er hun på vei, da har jeg masse brun utflod. Men det har jeg ikke denne gangen. Det har bare vært pittelitt rosa, og det var for 3 dager siden.

Håper sterkt at jeg har testet for tidlig. Var på apoteket i dag og siklet på en CB digital test, den viser jo resultat 4 dager før ikm. Men jeg fant ut at jeg burde la være. Jeg bestillte jo 2 tester hos billig-tester i dag, så de kommer vel på torsdag. Greit nok egentlig!

Jeg får heller være litt aktiv de neste dagene så jeg klarer å tenke på andre ting! Blir spennende å se hvordan det går med oss de neste dagene da...Du må gi meg en tilbakemelding, blir litt nyskjerrig på denne frysingen din :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...