Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 virker som om baby har flytta seg langt opp i magen eller noe i det siste, magen er liksom blit litt slapp og slaskete helt nederst. noen fler? hvorfor er det sånn?
♥Tullerusk♥ Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Nei si det...Kan vel være at babyen har lagt seg opp og da er det jo ikke noe der nede som strammer...Blir da litt slapt kanskje... Min lille ligger hele tiden på høyre side så den er alltid stram der, og veldig slapt og hul på venstre siden..Litt artig egentlig...=o)
Katrine♥ ~Over terminen~ Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Sånn er det her også... Snuppa ligger på høyre side av magen.. Merkelige greier! Plutselig får magen de merkeligste former! *ler*
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 ja er vel derfor, men uff ser så dumt ut.. jenta mi ligger også bare på høyre side og i det siste har hu liggi litt på tvers over magen, med hodet på venstre og rumpa på høyre side.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå