Gjest Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 til eksamen... hjelp jeg gruer meg allerede... har meldt meg opp til 3 stk... må forbedre karakterene mine... off jeg kjenner jeg gruer meg... d er ikke så veldig lenge til.... har meldt meg opp til matte, norsk hovedmål og naturfag.... så da blir d lesing og ikke så mye baby tenking her i gården:) så nå blir d lesing for fullt, første eksamen er 2.05.08....
Dotten Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Oj. Lykke til! Skal se at det å få noe annet å konsentrere seg om hjelper til, og vips så sitter du der med en bolle i ovnen He, he.
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 hehe.. får håpe d ikke er lenge til bollen sitter.. hehe.... hvordan går d med deg i syklusen, har du prøvd lenge?
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Oi, masse lykke t:) Både me lesing og babylaging;) Virker som de fleste får d t når de slappe mer av eller har andre ting å tenka på. Men d e jammen meg kje lett:)
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 nei, d er ikke d.... tenker på d konstant jeg... hvertfall nå som jeg vet jeg kan bli gravid... så jeg har veldig go tro denne mnd... januar er mnd... hehe:) satser på at alt går bra nå, at jeg blir gravid og at jeg står på alle tre eksamene....
Dotten Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Jeg er vel litt etter el nå. Skal ha ikm ca den 17. Ellers er jeg i min 18. pp med nr. 2! Puh! Tar tid denne gangen gitt!
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 åååååååååå nå fikk jeg akkurat mail fra libero..... at nå var d ikke lenge til jeg kunne kjenne liv.. jeg har jo sletta terminen og alt derfra, hvorfor får jeg mail da.... er nedtur hver gang jeg får en sånn mail.... skulle vært 16 uker i dag....blæ men men må tenke positivt.....
Dotten Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 Æsj. Du får sende en mail til administrator der, og be dem slette deg, ev. terminen din da, slik at du slipper disse mailene Tydeligvis noe som ikke er som det skal....!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå