Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Har også lyst til å gi en liten pappagave når lillegutt har kommet til verden, men synes det er fryktelig vanskelig å komme på noe morsomt/kreativt. Han fikk bl.a en pappabok når vår forrige sønn ble født, men tror ikke engang han har lest den, bare småbladd i den. Og da føler jeg nesten at det blir litt bortkastet... Det er så mange småting som jeg vet at jeg hadde satt pris på som jeg prøver å oppmuntre min kjære med, men det virker ikke alltid som om han mener det har samme verdi som jeg... Jeg fikk en diamantring med 3 diamanter forrige gang jeg fødte da, en diamant for hver og en av oss, så synes han var veldig flink der altså. Men synes liksom ikke jeg kan gi smykker til sambo, han bruker ikke smykker allikevel.... Tar imot alt av tips!!!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Syns det gavestyret er no stort tull jeg! Er det ikke gave nok for dere å få et barn sammen???? Er vel endel annet å bruke penger på når man nettopp er blitt forelde enn diamantringer og andre dyre gaver???! Bare min mening! Den største gaven jeg har fått noen gang er å bli gravid, og få barn med mannen jeg elsker... Nok for meg altså! Har også hørt at "det fortjener jeg, etter langt svangerskap og fødsel..." er ikke den vakre babyen nok?? *måttebaresimeningami*
tertilus Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Jeg er selvfølgelig enig i at det å få barn er den største gaven. Goes without saying spør du meg! Synes det er hyggelig at du har tenkt å kjøpe pappagave. Kommer nok til å kjøpe en liten ting jeg også. Hva med morgenkåpe, gavekort på restaurant, yndlingsserien hans på dvd?Hm, litt fantasiløs for tiden kjenner jeg.
termin 29.jan Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Jeg fikk ikke noen gave, men ga heller ikke noe til pappan... Jeg hinta litt da vi kom hjem, og så fikk jeg et sånt lite bonzai-tre som jeg hadde ønska meg. Men det treet krevde jo nesten like mye stell som en baby så det daua fort gitt :-D Blir nok ikke noe gavegreier på oss denne gangen heller. Men en gave til ham burde være noe han liker da. Kjæresten min sa ifra at han ikke var interessert i noe slags pappabok feks, selv om jeg gjerne ville kjøpe til ham. Men kanskje en konsertbillett? (2 Bruce Springsteen-billetter til sommeren henger på kjølesskapet hos oss i hvert fall :-) Eller om han er interessert i noe annet? Film, bøker, teater, spill (x-box eller PS)? Noe nytt skiutstyr? Eller nye motorsykkelhansker? Eller abonnement på et blad han liker å lese? Bare noen forslag fra meg. Selv om vi ikke gir hverandre gaver i forbindelse med fødsel syns jeg jo det er en koselig ting å gjøre. Du har vel passa på å ta av ringen fra sist "nå som du er så hoven i fingrene" og lagt den på et synlig sted så han kan få tatt den med til gullsmeden og satt på en diamant til? ;-)
maria isabell Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 kjøp gavekort på resturant, så kan dere gå ut sammen:) veldig smart:) syntes det er flott at han kjøper en diamant pr baby...det er fantastisk flott, minne for livet...hadde min kjære gjort det hadde eg blitt såå glad, det er ikke diamanten,men tanken bak den eg hadde blitt glad for:)
Stolt mamma=) Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 Jeg kommer til å kjøpe videokamera, men det skal være fra hu lille=) Litt for alle egentlig.
termin 29.jan Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 Husk å legge pakken i sykehusbagen da (med ladet batteri!) :-) Det er fremdeles helt fantastisk å se på vår første som helt nyfødt, videokamera er helt supert å ha!
Stolt mamma=) Skrevet 8. januar 2008 #9 Skrevet 8. januar 2008 jeg tror også det er noe alle kan få glede av så da passer det fint syns jeg=)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #10 Skrevet 8. januar 2008 Synd han ikke liker bøker, for min kjæreste har fått to pappa-bøker til jul han. Har allerede lest ut en og holder på med den siste nå. Jeg leser også i de, synes de er veldig bra.. Det er "Verdens beste pappa" hakkespettbok for småbarnsfedre, skrevet av Per Asbjørn Risnes jr. og " Far på ferde" av Klaus Sonstad (han som er Odin i "Are&Odin"). Begge bøkene er veldig bra og morsomme. Samtidig som det er litt informasjon som man lærer noe av. Anbefales!! Men ellers da, tips til gave til far.. - fotoapperat/videokamera - en pakke med øl og snacks han kan kose seg med når han kommer hjem, om han skal hjem fra sykehuset etter fødselen. Noen velger vel å bli der.. Kan gjemme den på forhånd og si at han må se der når han kommer hjem f.eks. - et par tøfler - gave fra http://www.verdensbestepappa.no/ , der er det mye artig! T-shirts, gensere++ *førstegangsgravid*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå