Gå til innhold

Er Milla et navn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid trodd at det er en forkortelse for Kamilla eller noe. Høres mer ut som et kjælenavn...Ikke meningen å trakke noen på tærne her=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, kjenner ei som heter det ;) men ho er delvis svensk..:)

Skrevet

Er ikke det et relativt vanlig navn i Sverige...? Har iallefall jeg bestandig trodd...Heter ikke venninna til Albert Åberg Milla?

Skrevet

Jeg tenker at så lenge ikke navnet skjemmer barnet, så spiller det ingen rolle:-)

Vi vurderte Milla da datteren vår ble født. For oss var det et navn fordi vi ville det skulle være det.

Skrevet

Jepp. Milla Jovovitch (skuespiller og modell) heter det, så det må jo være et navn :) Og datteren til Mona Grudt (Sorry, husker ikke hvordan hun skriver etternavnet sitt).

Ellers vet jeg at ei av dib-damene har ei Milla.

Jeg ble kalt det av nevøen min, men det var fordi han ikke klarte å si Camilla når han var liten.

Har også blitt kalt det som kjælenavn, så Milla er både navn, kjælenavn og forkortelse :)

Skrevet

Dattra til Mona Grudt heter vel Milla, men faren hennes er vel amerikansk, tror jeg....

Skrevet

Ungen til fetteren min heter det. Ikke akkurat min stil, men det er da et navn det også.

Skrevet

Javisst er det et navn, syns det er kjempefint! Så i siste foreldre og barn ei lita modelljente som het Milla. :o)

Skrevet

Synes Milla er et nydelig navn, jeg er stor fan av korte navn:0)

Skrevet

Jeg er også fan av korte navn=) Jenta mi har et kort og fint navn, men har av en eller annen grunn trodd at Milla var forkortelse eller et dyrenavn, faktisk!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...