Gå til innhold

Både vugge og babyseng??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og lurer på om jeg skal reise og kjøpe babyseng..

Har egentlig bestemt oss for å vente med det til bebbisen er et par mnd, men har sååå lyst..!!

Har vugge som vi skal ha inne på soverommet vårt.. Er vel greit å sette opp babysengen på barnerommet, den skal jo opp uansett...

Hvordan gjør dere det med dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har vugge som vi skal bruke i ca. tre mnd. og kjøper ikke seng før bebisen kommer. er så mye annet å tenke på nå, så greit å vente med noe synes jeg ;)

Skrevet

Sønnen vår ble helt sjøsjuk av vugga, likte det ikke, måtte legge håndklær under så den ikke vugga :-) (En natt hadde han klart å kave seg helt uti kanten og lå med nesa trykt nedi hjørnet fordi vugga hadde "kantra") Vi gikk over til seng ganske fort.

(Bekkenløsning ble jo heller ikke borte med det samme og det var langt å bøye seg ned i vugga mellom ammingene) "Nybabyen" skal ligge i senga med det samme og så skal vi ha vugga på stua til dagbruk. Greit å ha senga klar i tilfelle ja :-) Reis og kjøp du, kanskje du finner en fin en på januarsalg også?

Skrevet

Har sprinkelseng og 2 vugger.

En vugge på soverommet og en i stua:=)

Syns det er greit og være ferdig med det.....

Skrevet

Vi skal ha vugge i stuen og sprinkelseng på soverommet. Vet ikke om det er så nødvendig med vuggen for det er bare to skritt i fra stuen og inn på soverommet, men svigers ville ordne med vugge til oss, så vi får vel bruke den litt i begynnelsen :) men jeg tror ikke jeg ville brukt vugge som seng... det har jeg aldrig tenkt på ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...