Gå til innhold

faen...helvete..idiotfaen...!!! (sorry språket) Litt lang.

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå...NÅ har jeg så jævla seriøs fått nok av den lille drittungen av en barnefar. Den #¤%&/()#¤#" er så jævla unge at det går ikke ann!!

Ifjor, så spurte søsteren min om hun og mannen hennes kunne ta med jenta mi på disney on ice nå i januar. Fredag den 18. Hun er 4 år, og har sett den på reklamen, og har så kjempe lyst til å se den. Søsteren min og mannen hennes har også en datter på 5,5 år, som skal bli med. Så derfor syns dem det ville bli kos for jenta mi å være med dem, siden jeg ikke kan selv.

Jeg sa jeg måtte spørre bf(dritten) først. Joda, ifølge han, så var det jo heeelt greit. "Det ville bare bli koselig for jenta mi", sa han.

(HRMF)....jeg ga beskjed til søsteren min om at det var helt i orden. Så da kjøpte dem billetter og greie.

Og nå i januar, for en uke siden, minnet jeg han på igjen at jenta skal på disney on ice med tanta og onkel og kusinen sin. Joda...han husket det han.

Men så fikk jeg en telefon igår av den idioten igår at det passet plutselig ikke at jenta vår skal på disney on ice på fredag den 18. alikevel, for nå hadde han plutselig lagt planer som ink. henne.

Jeg sa da at søsteren min hadde allerede kjøpt billetter, og jenta vår gledet seg kjempe mye til å se den. Fikk da svar tilbake at HAN skulle ta henne med. For den nye dama hans ville så gjerne ta med datteren vår, så derfor skulle dem ta henne med isteden.

Fy faen så sint jeg ble. Søsteren min hadde planlagt en hel dag. Dem skal ut og spise lunsj før showet begynte, så skulle dem ut og spise middag etter showet. Og dem hadde virkelig gledet seg til å ta henne med ut.

Så det endte med en jævla krangel i telefonen. Jeg klarte ikke å prate med han lenger, så jeg slengte på tlf.

Går det virkelig an å være så jævla idiot??????????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må legge til at je gkommer ikke til å avbryte planen til søsteren min, bare fordi dama til bf vil ta henne med på doi.

Skrevet

Send hun med søstern din du. Det hadde jeg gjort. Du har forhørt deg med han på forhånd, og fått ja... Så kan han legge planer i huet og ræva etterpå... Datteren din og de andre gleder seg masse og har planlagt dagen. Så jeg hadde ikke tenkt to ganger engang.

Skrevet

Er det mulig?! Si at han får se å sette barnets behov for forutsigbarhet og glede, foran seg selv! Og send henne med søsteren din og det andre barnet ja.

Hvorfor kan han ikke kjøpe billetter til noen annet og ta henne med??

Skrevet

Ja, jeg sender heller henne med søsteren min enn med han. Faen for en idiot. Sorry at det ble mye banning her. Men jeg trodde alt var i boks, og vi hadde så god tone. Og bare fordi dama hans ville ta jenta vårt med, så blir det krangel mellom oss.

Men jeg har hvertfall skrevet en mld at jenta skal bli med søsteren min som PLANLAGT!. Så får han heller finne på noe annet med henne.

Takk for støtte jenter :)

Skrevet

Du kan jo foreslå for bf at du tar den billetten de har til overs, så kan dere reise og tilbringe tid sammen med dattera deres alle sammen? Hvis dama hans trekker seg da, kan du jo ta med en venninne eller kamerat eller kanskje hans tidligere "svigermor" i tillegg??? Da har du iallefall sendt problemet tilbake til den som startet det....hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...