blirjegsnartmamma Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Har vært utslitt de siste 3 mnd.. Jeg er et JA-menneske, og har veldig vanskelig for å si nei til oppgaver på jobben, selvom jeg egentlig vet jeg har nok.. Så jeg har i realiteten jobbet for 2 etter at ei sluttet i høst.. Tatt alle hennes oppgaver, uten å gi fra meg noe. Sier se selv at det måtte butte! Gått og grini for ingenting, sovet hele døgnet om jeg kunne osv. Var hos legen igår, og blodtrykket mitt (som alltid har vært "perfekt") var nå altfor høyt for ei i min alder. Og i tillegg at jeg var utslitt av jobben,, Litt deilig å bli sykemeldt, bli tatt på alvor liksom, men blodtrykket er ikke så gøy.. Gleder meg til de første to dagene hjemme, etter det er jeg redd jeg går på veggen.
Makko med to små gutter Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Det er viktig å ta vare på seg selv! Husk at en slik sykmelding betyr IKKE at du må være hjemme! -Har du vært ærlig med de sjefen din? -Det vil gjøre det lettere hvis du møter folk fra jobb ute.... Prøv å være aktiv, tren, gå i svømme hallen, gå i skogen, museum etc. alt etter hva du liker å gjøre. Det verste du kan gjøre nå er å kun se på tv og gjøre husarbeid (la gubben ta seg av det ;-) God bedring!
blirjegsnartmamma Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2008 Takk Ja, de skjønte fort at det var jobben som hargjort meg syk. Min nærmeste overordnede er selvfølgelig også sykemeldt Skal finne noe koselig å gjøre, så jeg kan få tilbake energien!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå