Gå til innhold

Krangletema: Sende julekort på nyåret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I år rakk jeg ikke å få sendt ut julekortene før jul, men på nyttårsaften ble de postlagt!!

Jeg tar ikke dette så høytidlig, men min svigerfamilie syntes at dette var hysterisk og nesten umulig å gjøre!

Selv synes jeg det er moro med en liten oppdatering på hva som skjer blant venner og familie en ikke ser så ofte, og det gjør meg ikke så mye om jeg får lese dette/se bilder 1 uke for sent.

Er det ikke lenger tanken som teller? Dersom en ikke får sendt julekortene før jul, skal en da la være å sende i det hele tatt? Er det ingen lenger som tar hensyn til å det enkelte år kan være litt mer hektisk for en småbarnsfamilie, og en ikke rekker alt en hadde planlagt?

Diskusjonen er ÅPEN!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan helt klart sende på nyåret. alternativet vill jo være å ikke få julekort. er det å foretrekke?

nei, vi trenger da ikke være så nøyaktige på utsendelsesdato spør du meg.

Skrevet

Krangletema og krangletema.. Hadde syns det vært artig og fått kort annet enn julekort i desember og takkekort i september.

Hvis svigerfamilien din blir hysterisk av den grunn er det på tide å bytte de ut! Makan til obsternasig og prippen familie!

Skrevet

Bare glad hvis noen gidder å ta seg bryet med å sende meg et julekort jeg :-)

Skrevet

Nyttårskort er kjempekoselig, men det finnes mange rare svigerfamilier, mulig det er dem du bør oppgradere.

Skrevet

Jeg rekker stort sett aldri å skrive julekort FØR jul, og i romjulen glemmer jeg det helt bort. Er jo da bare på farten og fyller vommen med pepperkaker. Etter nyttår, er det liksom litt sent... men ville jo ikke gjort noe...

ble ikke noe julekort i fra meg i år...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...