Guttemamman:-) Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Gutten min har blitt så vanskelig om nettene men er så usikker på om det skyldes tenner eller at han sover for mye på dagen...Han kan være våken 3-4 timer midt på natta og virker lys våken...Blir gal snart jeg he he... han sover forresten ca 2 timer om dagen.
Tigerlily -har jente&gutt Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Er han urolig/utilpass på nettene da? I såfall kan han ha vondt... Virker det derimot som han er våken, så ville jeg forsøkt å kutte ned litt på søvnen på dagtid. Hvor mye et barn trenger av søvn er så variabelt. Min datter sov ca 2 timer da hun var 1,5 år(hun sov 1 time på dagen frem til hun var 3 år), men hun har alltid trengt mye søvn. Jeg har jobbet på en småbarnsavdeling i et par år nå, og der var det store variasjoner. Noen barn på 1,5 år sov ikke. Andre sov i 3 timer. prøv deg frem du:-)
Kaffemocca Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Han sover alt fra tre kvarter til et par timer. Men skal han sove et par timer må det skje tidlig på dagen ellers er hele kvelden/natta ødelagt.
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Vi har kortet ned søvnen til mini til maks halvannen time. Han brukte så fryktelig lang tid på å sovne om kvelden:/ Ble litt bedre etter at vi kuttet ned da:)
Guttemamman:-) Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2008 Han sovner veldig lett på kvelden da men våkner ofte sånn i tolvtiden og kan da være våken i timevis... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå