Gå til innhold

Poliklinikk for gravide, KK, Bergen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært på samtale på poliklinikk for gravide ved KK? Jeg skal inn om en uke for å gjennomgå forrige fødsel som var temmelig komplisert. Man hører jo litt forskjellig om KK, og jeg lurer på hvilke erfaringer dere andre har her? Hva bør jeg forberede meg på? Jeg ønsker forsåvidt ikke KS, men en prøvefødsel og klare rammer rundt det som skal skje, gjerne skriftlig, synes jeg kunne vært en fordel. Noen flere som har gjort dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har vært der pga andre ting.. og snakket med en kjempe snill finsk lege-dame. Fikk ett godt inntrykk av dem da jeg var der hvertfall.Så det går nok fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...