Trollmora Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 ...av huset. Nå ser jeg hvor mye julestæsj vi egentlig har, for det ble rart og tomt og nakent rundt om i heimen. For ikke snakke om alt støvet som bare plutselig ble usedvanlig synlig. I morgen og torsdag skal jeg jobbe hjemme. Tenker det er bra for både jobben og vaskemaskinen. For ikke snakk om at jeg gleder meg til vaskehjelpa kommer på torsdag ettermiddag )
Travelmor Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Jeg kasta også ut jula i går. Det var så deilig. Vet ikke om du har sett den reklamen fra Plantasjen, der stua blir fyllt opp med grønne planter etter jula. Da blir det nesten som et drivhus! Synes den reklamen er litt klaustrofobisk, men et par nye planter blir det nok i løpet av uka:-)
Trollmora Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2008 Noen nye blomster er jo veldig bra, så det får jeg huske på fredag. Fikk en nydelig blomstervase i julegave, skal se om jeg ikke kan finne en fin gren å sette i den )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå